יום שבת, 16 באפריל 2011

גרנייה GARNIER - חדש מגרנייה דאודורנט מינרל אקטיב דריי

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה (GARNIER) משיק את סדרת הדאודורנטים "מינרל אקטיב דריי" - 6 מוצרי ספרי/רול בניחוחות שונים המעניקים עד 48 שעות של הגנה ותחושה יבשה הודות רכיב מהטבע מינקלייט : מינרל מסלע וולקני בעל יכולת ספיגה מוגברת.



קיץ, סתיו, חורף ואביב ההזעה מתרחשת מדי יום ובכל עונה, כאשר שלל גורמים משפיעים עליה, החל מהרגלי תזונה וכלה בגנטיקה. הזעה הוא תהליך פיזיולוגי טבעי שחיוני לחיינו ולגופנו, אך אליו מתלווים בדרך כלל גם ריחות לא נעימים.



לוח הזמנים היומי שלי מאוד צפוף: אני מתחילה את הבוקר ב-6 בבוקר (עם הילדים) ממשיכה בעבודה במשרה מלאה, לוקחת את הילדים מהגן לחוגים, מחזירה, מבשלת, מגישה, מנקה, מסדרת, מקלחת, משכיבה לישון, מסדרת, מנקה, כותבת רשומות לבלוגים שלי ואז בסביבות 1 בלילה אני הולכת לישון.

במשך היום חשוב לי מאוד לשמור על ריח גוף נעים, ללא ניחוחות זיעה, בבית ומחוצה לו, ולכן חשוב לי מאד שהדיאודורנט אותו אני שמה בבוקר, יגן עליי (ועל הסביבה...) מריחות לא נעימים...

כמו כן, אני משתדלת לעסוק בפעילות ספורטיבית - אירובי, חדר כושר, זומבה לפחות פעמיים בשבוע, חשובה לי מאוד תחושת אנרגיה וביטחון שהריח הטוב נשמר לאורך כל היום. לכן שמחתי להתנסות בסדרה חדשה של דאודורנטים לנשים GARNIER mineral אשר פותחה לנשים כמוני.



סדרת מינרל אקטיב דריי כוללת 6 מוצרים באריזת רול וספריי ב- 3 ניחוחות: HEAT SPORT STRESS/ ANTI-WHITE MARKS/INTENSE FREASHNESS.

המוצרים אשר פותחו בסדרת GARNIER Mineral ActiveDry באים בספרי או ברול בניחוחות שונים לבחירה ומספקים 48 שעות של הגנה, העור נושם והתחושה יבשה באופן מיידי.

קבלתי להתנסות דאודורנטים מסדרה ANTI-WHITE MARKS - המכילים טכנולוגיה ייחודית נגד זיעה, שמגינה מפני כתמים לבנים על העור ועל הבגדים.



חשוב לי מאוד שהדאודורנט לא ישאיר סימן לבן על הבגדים (סימן לבן על בגדים כהים די דוחה אותי ואני מניחה שגם את הסביבה הקרובה) והריח שלו יהיה רענן וטהור- אני (כמו רוב הנשים, אני מניחה) לא כל כך אוהבת ריחות חזקים.

הדאודורנט מכיל רכיב מינרלי מהטבע MINERALITETM מינרלייט בשם- מינרל מסלע וולקני בעל יכולת ספיגה מוגברת.



אז מה חדש בסדרה זו ?

1. מינרל מסלע וולקני בעל יכול ספיגה מוגברת פי 5 מטלק.

2. מעניק לעור מגע רך כמשי

3. נספג בעור במהירות ונותן לו לנשום

4. ללא אלכוהול (מתאים לאחר גילוח בית השחי) וללאפראבן

כמו כן, חל שיפור באריזה של הדאודורנט:

בדאודורנט רול: האריזה מתאימה לאחיזה ומריחה נוחה וסגירת הדאודורנט מהירה והרמטית יחסית לאחרים.

בדאודורנט ספריי: תוספת מנגנון נעילה ON/OFF


ניסיתי את הדאדורנטים מהסדרה החדשה והתוצאות מדברות בעד עצמן:

* העור נושם ומעניק תחושה יבשה לאורך כל היום

* הדאודורנט נספג במהירות ונעים למגע עם העור

* אין ריח של זיעה

גילוי נאות - קבלתי את המוצר להתנסות וסקירה בבלוג



תכולת הספריי- 150 מ"ל

מחיר לצרכן בפברואר-מרץ 2011: 16.99 ₪ במקום 24.99 ₪ (ספריי ורול)



תכולת רול- 50 מ"ל

מחיר לצרכן בפברואר-מרץ 2011: 16.99 ₪ במקום 24.99 ₪ (ספריי ורול)



ניתן להשיג את הדאודורנטים של גרנייה ברשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות.

תשמרי על עצמך- גרנייה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה