יום שבת, 17 בספטמבר 2011

Idealist Cooling Eye Illuminator & Idealist Even Skintone Illuminator של אסתי לאודר

את מוצרי הקוסמטיקה של אסתי לאודר אני מכירה כבר שנים. עוד בהיותי נערה, התחלתי להשתמש במוצרים של החברה הוותיקה הזאת והם תמיד הפתיעו אותי לטובה



עם ההתקדמות בגיל, זה לא כל קל להודות שאת כבר לא בת 20 ואפילו לא 30, יש צורך להתאים את המוצרים לגיל ולחפש פתרונות לשיפור מראה העור והלוק הכללי.


עור הפנים זה הדבר ראשון שאנחנו פוגשות בבוקר ולא תמיד אנחנו מרוצות מהמראה שלו. קיימות סיבות רבות הגורמות לעור שלנו להראות לא טוב:


השפעות סביבה מזיקות השפעות גנטיות (עור של ההורים)

עייפות


חוסר אחידות כתוצאה מפיגמנטציה, כתמי שמש

אדמומיות


גוונים שונים בעור הפנים

צלקות של אקנה

כתמי עור כתוצאה משמש

כתמי עור כהים הנעשים עם השנים


Idealist Even Skintone Illuminator - הסרום החדש ומהפכני של אסתי לאודר, נועד לתקן את כל הבעיות המטרידות אותי בנראות גוון העור שלי.


ההתנסות שלי:

במהלך שבועיים ניסיתי את Idealist Even Skintone Illuminator מוצר התיקון החדש לפנים של חברת אסתי לאודר ולהלן התרשמותי:


היות ואני בהירת עור עם נמשים, שהתרבו לאחר חשיפה ממושכת לשמש ללא קרם הגנה, ופיגמנטציה של הריונות וסימנים מחצ'קונים אותם פוצצתי בנעורי.



במהלך שבועיים וחצי בבוקר ובערב, לפני ששמתי קרם לחות, מרחתי את Idealist Even Skintone Illuminator


התוצאות: העור נראה אחיד וזוהר. במקומות בהם גוון העור היה אדמומי כתוצאה מסימני חצ'קונים, המצב השתפר והסימנים נראים פחות. אני חייבת לציין שהתכשיר הוא בעל ריח נהדר, נעים למגע ונותן לעור תחושה של משי.



איך זה עובד?


הודות לטכנולוגיה אופטית משולשת, בטווח הזמן המיידי, מעניקים אחידות גוון עור ומצמצמים מראה אדמומיות, תוך הענקת זוהר מושלם. בטווח הארוך, הודות לחלקיקים אופטיים רכים ומבהירים ותרכובת מתקנת גוון , משפרים את אחידות הגוון. התוצאה – העור זוהר קורן ואחיד ביותר.


בהתאם להבטחה של מדעני חברת אסתי לאודר, אנטיאוקסידנטים עוזרים למנוע תופעה חוזרת של שינוי גוון העור ופגמים בעור. במילים אחרות, התוצאה היא לטווח ארוך!

התכשיר מתאים לכל לקוח ולכל גוון עור!



Idealist Cooling Eye Illuminator - לעיניים.




מוצר חדש מבית אסתי לאודר אשר אמור לצאת לשוק הוא Idealist Cooling Eye Illuminator - מוצר טיפוח ראשוני ומהפכני המטפל בשקיות וצלליות כהות מתחת לעיניים.



בתור אמא ל-2 ילדים קטנים לא פעם ולא פעמיים יוצא לי לקום במהלך הלילה עקב בקשות שונות ומשונות של הקטנים. כמו כן, בלי שום קשר לילדים, בתור בלוגרית אני כותבת את הרשומות בבלוגים שלי במהלך שעות הלילה המאוחרות ולא פלא שבבוקר צצים עיגולים שחורים, המעידים על עייפות, סביב העיניים. שלא נדבר על המקרים שאני חוזרת מאוחר הביתה אחרי עבודה או אירוע ומורידה איפור בזלזול או לא מורידה כלל.


כמו כן, קיימות סיבות נוספות למראה עיניים עייף וזקן:


גנטיקה – מיבנה העין – ככל שהיא שקועה יותר היא מדוללת יותר.


השפעות סביבה מזיקות – מגבירות את ייצור המלנין – מה שגורם לגוון עור כהה יותר.


אורח החיים שלנו – אלכוהול – תזונה לא נכונה - חיים בקצב אחר או אפילו תחזוקה נכונה של איזור העין הנחשב לאיזור חי .


התוצאה – אנחנו גורמים לשיטפי דם תת עוריים ונפיחויות ( פעמים רבות אנחנו תוך כדי הסרת איפור – או שלא בא לנו להסיר איפור אנחנו גורמים לנזקים אלו )

הפתרון – אידיאליסט אילומינייטור לעיניים.


לראשונה עם אפליקטור קרמי, המעסה ומצנן את האיזור העדין של העין, תוך כדי שימוש משולב בטכנולוגיה אופטית משולשת, המתאימה עצמה לאיזור העדין של העין בטווח המיידי ותרכובת מתקנת גוון לטווח הארוך


כדי לטפל בגווני עור שונים – מצהבהב בהיר עד אפילו אפור שחור כהה, אידיאליסט אילומינייטור מופיע בשני גוונים, המעניקים מעטה עדין אך יחד עם זה אחיד וזוהר. הוא בהחלט יכול להיות בסיס נפלא לקונסילר .

אופן השימוש: להוציא בלחיצה כמות של נקודה ולעסות את הקצה הקרמי מהקצה הפנימי של העין כלפי הקצה חיצוני. ניתן לחזור על אותה פעולה מספר פעמים.


המוטו של אסתי לאודר הוא "כל אישה יכולה להיות יפה" .החברה ממשיכה לקדם חזון זה באמצעות מוצרים מתקדמים הגורמים לנו הנשים, להראות יפות וצעירות יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה