יום שבת, 25 בפברואר 2012

כרית ההנקה Simply good

בתור בלוגרית אני מבלה שעות רבות מול המחשב ומשלבת הקלדה עם הנקה. אני רוצה שגם לתינוקת הקטנה שלי יהיה נוח לינוק והיא תקבל את תמיכה מתאימה לגוף הקטן והעדין שלה.



חיפשתי כרית הנקה קומפקטית, לא גדולה, שתתאים למשימה. כרית ההנקה Simply good התאימה לי בול



כרית נוחה המאפשרת להניק בנוחות ולהמשיך להקליד במחשב.





הכרית קומפקטית, בעלת גזרה ייחודית המאפשרת הנקה והאכלה מבקבוק, בנוחות וללא כל מאמץ. גם בן הזוג יכול להתחלק במשימה ולתת בקבוק של חלב שאוב:




לכרית גזרה מיוחדת המותאמת לכל אם, ובשל גודלה הקטן והקומפקטי ניתן לנייד אותה בקלות, לשימוש בבית ובחוץ.

הכרית האיכותית עומדת בכל התקנים הבינלאומיים המחמירים למוצרי תינוקות, ואינה כוללת רצועות או אבזמים, היכולים להוות מטרד עבור האם והתינוק



הכרית עשוייה מבד כותנה עבה, גמיש ואיכותי בשילוב 8% בד לייקרה, המאפשר מתיחה מסויימת של הבד, אך יחד עם זאת שמירה על צורתו ואיכותו לאורך שנים. בניגוד למרבית כריות ההנקה, הממולאות בקלקר ומאבדות מהר מאד מנפחן, לכרית זו מילוי אקרילן איכותי ורך שאינו מרעיש, אינו מאבד מנפחו, ואינו משנה את גודלה וצורתה של הכרית זמן קצר לאחר רכישתה.


בשל גודלה הקטן, הכרית מאפשרת לאישה הרה ולאשה אחרי לידה שינה נוחה יותר, מבלי לשלוח את הבעל לישון בסלון....


נקודה חשובה: הכרית מגיעה עם ציפה חיצונית בעלת רוכסן הניתנת להסרה ולכביסה, וניתן להשיגה במגוון צבעים.

הכרית יכולה לשמש גם ככרית רגילה לילדים קטנים:







מחיר: 130 ₪.



להשיג ברשת שילב



כתובת אתר: www.simplygood.biz




תגובה 1:

  1. אחותי ילדה לא מזמן ועוד לא הספקתי לקנות לה מתנה (כן, כן, אני אח גרוע אני יודע). בכל מקרה, זאת נראית לי אחלה מתנה כי היא כל הזמן מתלוננת על עניין ההנקה. וגם בעלה מאז שהיא החלה לשאוב... :)
    http://www.babyrotem.co.il/

    השבמחק