יום שבת, 18 בפברואר 2012

לאש ארכיטקט 4d מסקרה חדשה מבית לוריאל

כאשר אני מתאפרת, אין מצב שאני מדלגת על מסקרה ואיילנר: במקרה שלי מדובר בעיניים בהירות, גבות בהירות וריסים בהירים. כך ששני פרטי איפור אלה הם חובה מבחינתי בכל מלאכת האיפור. אני גם חייבת למרוח לפחות שתי שכבות של מסקרה על מנת לקבל אפקט נורמאלי של הריסים.

לכן, אני תמיד מתעניינת במסקרות החדשות שיוצאות לשוק.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את מסקרה לאש ארכיטקט D4 בלאק לאקר, עם נוסחת סיבי ה-4D להוספת נפח, הארכת הריסים, שיפור מרקם הריסים ועיצובם מחדש למראה מלא ועוצר נשימה ובשחור מבריק ועוצמתי.



הסיבים המיוחדים מוסיפים נפח לריסים בכל מריחה של המברשת, מבלי לגרום לנוקשות של הריסים. כך, ניתן לשלוט במידת האינטנסיביות של הריסים.







מה זה נוסחת "D4"



•1D- הוספת נפח

•2D- הארכת הריסים

•3D- שיפור המרקם של הריסים

•4D- עיצוב מחדש

ההתנסות שלי במסקרה לאש ארכיטקט D4

קבלתי להתנסות את מסקרה לאש ארקיטקט D4 בלאק לאקר– גוון שחור מבריק למראה עיניים מתוחכם במיוחד


אריזה: בהחלט יצירה ארכיטקטית: מיכל בצורת פסל שחור עם זהב עם ידית האחיזה רחבה המאפשרת שליטה טובה יותר במריחה.





לגבי הוספת הנפח, לא הגעתי לתוצאה הרצויה, אבל הייתי ממליצה לצורך קבלת ריסים עבים יותר וגדולים יותר להשתמש בפייבר (ריסים טחונים) לאחר מריחה ראשונה של מסקרה ולאחר מכן, למרוח מסקרה שוב

המברשת באמת מפרידה את הריסים אחד אחד ללא הידבקות ביניהם.







המבנה הספיראלי של המברשת בהחלט תורם לכך:סיבים שהוטמעו במצב פיתול מהופך, במהלך המריחה, המברשת מסתובבת במספר כיוונים שונים כדי להעצים כל שכבה.


המבנה הרב-שכבתי מסייע להצמיד את נוסחת הסיבים למרכז הריס ולא כנגדו, כדי ליצור אורך רב יותר.

צורת המברשת מוטה ולכן, היא מצליחה לתפוס את הריסים מזווית מיטבית. היא ממוקמת באופן טבעי בכיוון צמיחת הריסים. על-ידי כך, עוברת עליהם בקלות וביעילות רבה יותר.



הסיבים בפורמולה דקים במיוחד ואינם נראים לעין ומסייעים בהגדרתם מחדש ומדגישים אותם מבלי להקשות.



הסיבים נמרחים באמצעות מברשת מעוצבת היוצרת מראה דמוי "ריסים לאכותיים"



תכולה: 10.5 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן:119.99 ₪ במהלך חודש פברואר 2012 המוצר יימכר ב-40% הנחה



















































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה