יום ראשון, 5 בפברואר 2012

משטח הקסם של יד פרזול

ברגע שנולדה הבת הקטנה שלי, הצטברה כמות עצומה של בקבוקים וצנצנות במטבח.




הכמות הלכה וגברה בקצב שימוש בבקבוקים ושתיפה שלהם. הייתי מייבשת אותם על מטלית אותה הייתי שמה על המשטח ליד הכיור ואשר הייתי מקבלת צורה לא מחמיאה בסוף היום. הייתי מעדיפה שיהיה פתרון אסטטי יותר במטבח.





אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ויש כל כך הרבה דרכים להקסים. כשהקסם נכנס למטבח, כל הדרכים כשרות ולאפשרויות אין גבול. "יעד פירזול", הרשת המובילה בתחום מוצרי עיצוב משלימים, פטנטים ופירזול לבית, מציגה עוד מוצר קטן ומבריק – "משטח הקסם" – המשטח המושלם לייבוש כלים, פירות ושאר ירקות, לאחר השטיפה, לייבוש אופטימלי.





המשטח המיוחד מגיע בגודל 50*38 סמ', בצבעים ירקרק ובפרחוני. אני קבלתי להתנסות משטח בצבע ירקרק יפה. מייד העברתי את הכלים אל המשטח ומראה המטבח הפך לאסטטי יותר.



משטח הקסם הינו מצע ספוגי 100% מיקרופייבר. הוא נועד להחליף את המגבת המונחת על השיש לאחר רחיצת הכלים. הוא סופג את הנוזלים הנוזלים ומאפשר ייבוש מהיר ללא ריחות לוואי ומעלים את המים המיותרים ביעילות ובמהירות. מתאים ביותר ליבש את הפירות והירקות השטופים, וכן את הכלים הנקיים.

ניתן לכבסו במכונת הכביסה ב 30 מעלות ללא מרכך.



מעבר לייעודו הסטנדרטי כמייבש כלים, המשטח יכול להוות מצע מתחת למכשירים שונים, כהגנה מפני שריטות על השיש.


לבירור פרטים ונקודות מכירה: "יעד פרזול" 03-6835233. www.pirzul.co.il



מחיר לצרכן: 35 ₪


"יעד פרזול" הרשת הוותיקה ביותר בתחום עיצוב משלים לבית ופרזול לתעשיית הרהיטים,

כוללת 3 חנויות ברחבי הארץ: בתל אביב, הרצלייה פיתוח וקריית ביאליק. בקרוב: חנות במרכז ONE ברשל"צ. החברה משמשת נציגה בלעדית של המותג kessebohmer– מהמובילים בעולם בתחום פרזול למטבח.

תגובה 1: