יום ראשון, 19 בפברואר 2012

באנג והליכלוך נעלם

אני לא צריכה פסח על מנת להכנס לשגעון הניקיון אשר מתחיל אצלי מנקיון המטבח - כיריים, סירים, ארונות, ברזים.




את הכיריים והסירים אני מנקה עם סילית באנג, מסיר שומנים רב שימושי, המשמש להסרת שומנים משאריות שרופות, שומנים ולכלוך קשה.






הסיר נשרף לאחר אחד הבישולים שלי, יותר נכון לאחר שהשארתי אותו יותר מידי זמן על הגז והתוצאות היו נוראיות כבר חשבתי לזרוק אותו.






כניסיון אחרון לקחתי את הסילית באנג והשפרצתי אל תוך הסיר -התוצאות היו די טובות, החומר לא הוריד לגמרי את השחור השרוף אך השאיר את הסיר במצב הניתן לשימוש.

עם סילית בנג העבודה נעשית קלה הרבה יתר:







לאחר 4-5 התזו והמתנה של 5 דקות, התוצאות היו מצויינות






לניקוי כתמים ועובש בחדרי אמבטיה אני משתמשת בסיליט באנג סגול לכתמים ועובש המכיל אקונומיקה.



אני מצליחה לנקות ביסודיות כתמי תה וקפה, ואפילו כתמים שנשארו מהכנת עוף בתנור. החומר עוזר לעסוק בניקיון הבית ללא מאמץ מיותר.


באנג- הלכלוף בבית שלי נעלם ואל תשכחו -עוצמת הניקיון היא בידיים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה