יום שבת, 4 בפברואר 2012

סכינים החדשות של סולתם רדד

כאמא ל-3 ילדים קטנים ובשלנית יוצא לי לבלות הרבה במטבח ולכן כמו שאני לא מתפשרת על איכות מרכיבי המזון, כך אני גם לא מתפשרת על איכות כלי העבודה שלי במטבח. בימים הקרים האלה אני מכינה למשפחה שלי מרקים, פשטידות, סלטים ועוד.



קבלתי להתנסות שני סכינים מבית סולתם רדד סכין רב שימושית וסכין סנטוקו לחיתוך ולקיצוץ. מדובר בסכינים צבעוניות אשר עושות מצב רוח במטבח.





לסכינים להב עשוי נירוסטה עם ציפוי נון סטיק המונע הדבקות המזון, ידית ארגונומית בעלת מגע רך, נוחה לשימוש, והן מגיעות עם כיסוי מגן המולבש על הלהב, לאחסון בטוח ולשימוש גם מחוץ לבית.







היתרון הרציני, בעיני, של הסכינים החדשות הוא הכיסוי הפלסטי. קרה מספר פעמים שנחתכתי מסכינים העומדים חשופים במתקן כלים.



הסכינים חתכו בהצלחה ירקות רכים יותר: תפ"א, בצל,פטרוזיליה ובירקות הקשים יותר היה קצת קשה יותר לבצע חיתוכים ואז חזרתי לסכיני שף הנמצאים אצלי בבית למטרות האלה.



כמו כן, היה ממש כייף לחתוך בצבע ירקות צבעוניים לסלט:




סולתם רדד משיקה קולקציית סכינים חדשה למטבח, הכוללת שש סכינים מקצועיות לכל מטרה במטבח: סכין שף לחיתוך, פריסה וקיצוץ של ירקות, בשר ועוד; סכין רב שימושית;סכין סנטוקו לחיתוך ולקיצוץ; סכין מסור ללחמים, פשטידות ועוגות; סכין פירוק להפרדת בשר מעצמות; וסכין קילוף לירקות, פירות ועוד. הסכינים מקצועיות, איכותיות, מעוצבות ומגיעות בצבעים מרהיבים: כחול, ירוק, אדום, ורוד וסגול.


מחירי הסכינים 19.90 ₪ ועד 44.90 ₪:



סכין שף 20 ס"מ – 44.90 ₪; סכין רב שימושית 13 ס"מ – 22.90 ₪; סכין סנטוקו 18 ס"מ – 44.90 ₪; סכין מסור/לחם 20 ס"מ – 39.90 ₪; סכין פירוק 20 ס"מ– 39.90 ₪; סכין קילוף 9 ס"מ – 19.90 ₪.

ניתן להשיג ברשת חנויות סולתם רדד ובחנויות המובחרות.


ואלה חלק מתבשילים שהכנתי עם סכינים של סותם רדד בימים האחרונים:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה