יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

ראלף לורן חנות הקונספט ברמת אביב

מותג האופנה הבינלאומי "ראלף לורן", המשווק בישראל ע"י קבוצת סקאל, פותח בימים אלה חנות מחודשת בקניון רמת אביב, שתחליף את הקונספט "פולו ראלף לורן".






החנות עברה שיפוץ מקיף על מנת להתאימה לקונספט העולמי "ראלף לורן " ותכיל מגוון פרטי פרימיום של המותג אשר מוצגים בחנויות הדגל של ראלף לורן ברחבי העולם.

החנות המחודשת מתפרסת על שטח של 300 מ"ר, הנהלת קניון רמת אביב תמכה במהלך כחלק מקונספט יוקרתי בינלאומי של חנויות הדגל של ראלף לורן ברחבי העולם.







החנות עברה שיפוץ שנמשך כארבעה חודשים, במטרה להתאימה לקונספט העולמי של מותג ראלף לורן המכיל מגוון קולקציות שונות של המותג:, Blue Label,Black Labelוליין רחב של אקססוריז הכולל תיקים, נעליים, חגורות, משקפיי שמש ועוד.


החנות המחודשת מחולקת לשבעה חדרי תצוגה, בכל חדר תצוגה מוצג ליין אחר של ראלף לורן וכל חדר תצוגה מעוצב בהתאם לקונספט ולקולקציה בהשפעת הטרנדים האופנתיים של העונה.



החנות עוצבה בקונספט חדשני בסגנון "ריזורט" ים תיכוני אך עדיין שומרת על הקלאסיות והמינימליסטיות המזוהה עם ערכי המותג.העיצוב והחומרים נשלחו לתל אביב מכל קצוות העולם על פי הסטנדרטיים הגבוהים ביותר: מרצפות מאבן גיר, שכבות טקסטורה שונות על הקירות ושטיחים העשויים מסיבים טבעיים.


במחלקת הנשים בחנות לוח הצבעים נבחרו גוונים בהירים ומתוחכמים, לעומת זאת, חדרי הגברים מתאפיינת בסגנוןstiff (קשוח) יותר עם פלטת צבעים כהים וחלל פנים המזכיר את סגנונו הקלאסי של ראלף לורן.



בחנות משובצות יצירות אמנות ופריטי אבזור רבים שיובאו במיוחד לעיצובה הקלאסי ביניהם: תצלומים בשחור לבן, מזוודות עתיקות, צמחים גדולים, גביעי ספורט ומתלי אוכף המשקפים את רוחו של המותג ראלף לורן. האקלים החם של תל אביב מהווה השראה בעיצוב הארכיטקטוני של החנות,



הריהוט המרהיב הממלא את החנות הגיע במיוחד היישר מ"בית ראלף לורן" – קולקציית עיצובי ה- HOMEבארה"ב. כמו כן, תאי המדידה שודרגו וכעת יהיו אקסלוסיביים ומרווחים יותר וישרתו את לקוחות החנות ביתר נוחות.



לדברי אמיר אמסלם, מנהל מותג "ראלף לורן": "פתיחת החנות המחודשת בקניון רמת אביב מהווה צעד נוסף בהתפתחות המותג "ראלף לורן" בישראל, החנות שופצה בקונספט זהה לאחותה בכיכר המדינה ושתי אלו מהוות עליית מדרגה של המותג בישראל שמעתה יכללו גם קולקציות פרימיום ולייבלים חדשים לצד הליין פולו ראלף לורן. לחנות ראלף לורן החדשה אנו מייעדים קולקציות מיוחדות במהדורה מוגבלת שיגיעו כמה פעמים בשנה, כמו הקולקציה שנוצרה עבור האלימפיאדה".



לדבריו: "חנות זו שופצה גם היא על מנת לשמור על ערכי המותג הבינלאומיים, יצרנו את אחת החנויות היפות במזרח התיכון המעוצבת בקונספט ים תיכוני וגם הצלחנו לשמור על הקו הקלאסי והמעודן של המותג. אני מזמין את כולם לבוא לבקר ולהתרשם מחנות ייחודית זאת וליהנות מחווית קניה בנילאומית בניחוח אירופאי. ראלף לורן הינו מותג אופנה יוקרתי המהווה הצהרה משמעותית בתחום אופנת הגברים והנשים בישראל".




חברת ראלף לורן העולמית (הבורסה לניירות ערך בניו יורק: RL), מובילה בתחום העיצוב, שיווק ותפוצה של מוצרי פרימיום לסגנון חיים בארבע קטגוריות: ביגוד, בית, אביזרים ובשמים. במשך יותר מ- 43 שנים התפתחו המוניטין והחזות הייחודית של חברת ראלף לורן באופן עקבי לגבי מספר מוצרים, מותגים ושווקים בינלאומיים. שמות מותגי החברה הכוללים את פולו ראלף לורן, ראלף לורן סגול, קולקציית ראלף לורן, הלייבל השחור, הלייבל הכחול, לורן מאת ראלף לורן, RRL, RLX, Rugby, דנים ואספקה ראלף לורן, חיים בסגנון אמריקאי, צ'אפס ומונקו קלאב, מהווים את אחת ממשפחות המותגים הצרכניים המוכרות ביותר בעולם.



קבוצת סקאל נמצאת בבעלות האחים סולי ומאיר סקאל ומתמחה ביבוא בלעדי ושיווק של מיטב המותגים הבינלאומיים בתחומי האופנה ,ההנעלהוהצעצועים."קבוצת סקאל" ידועה כקבוצה הנותנת את הטון ומקדימה לזהות מגמות אופנתיות ומסחריות בתחומה. בקבוצה שמים דגש מאז ומעולם על התאמה אולטימטיבית לצרכי השוק המקומי - איכות בינלאומית, רמת שירות גבוהה ומחירים הוגנים. עקרונות אלו מסבירים את המעמד אליו הגיעה הקבוצה, הפועלת בתחום מוצרי האופנה וההנעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה