יום שישי, 21 בספטמבר 2012

COLOR RICHE לוריאל פריז משיק סדרה חדשה בתחום הלקים קולור ריש

לוריאל פריז מותג בינלאומי בעולם היופי מעניק נראות נשית חזקה, אנרגטית וסקסית, ומציע בימים אלו את הסדרה החדשה בתחום הלקים – קולור ריש, עם מבנה בקבוק המעוצב אישי ומברשת ייחודית .






סדרת הלקים קולור ריש- האקססורי האולטימטיבי כוללת 60 גוונים חדשים– קוקטייל של צבעים מכשפים, אופנתיים ונועזים, המשלבים פיגמנטים, צדפות פנינים ואפקטים אופטיים.




הטכנולוגיה מאחורי סדרת הלקים "קולור ריש"



פורמולה חדשנית המשלבת "TOPCOATמובנה בתוך הפורמולה" – דהיינו סדרת הלקים "קולור ריש" מכילה פולימרים מצפים המעניקים ברק לאורך זמן.

טכנולוגיית ה-liquigel: המרכיבים השונים בפורמולה משולבים בתוך בסיס של ג'ל נוזלי, "ליקוויג'ל" Liquigel, אשר המחליק בקלות בעת מריחת הלק ומעניק כיסוי אחיד על כל הציפורן. בסיס הג'ל הנוזלי מאפשר מריחה של שכבת לק בעובי הנכון, לא דקה מידיי, ומונע טפטופים או נזילות על העור סביב הציפורן כמו בלקים הקלאסיים.

הפיגמנטים של צבע הלק מפוזרים בתוך חלקיקים דקיקים ועדינים, דבר המעניק עוצמת צבע ייחודית.





מברשת הלק מעוצבת ומוגנת ע"י פטנט בעיצובו של ז'אן-לואי גרא, ורשומים עליה 3 פטנטים שונים:



מוט המברשת עוצב במיוחד שהלק יתרכז במרכז המברשת על מנת לשחרר את המינון המדויק של לק.

הסיבים הפנימיים והחיצוניים של זיפי המברשת, מבטיחים מריחת לק טובה יותר.

שטוחים ומעוגלים, הזיפים המשופעים מסייעים למריחה נוחה יותר ומווסתים את זרימת הלק, כך שכל תנועת מריחה, מעניקה כמות אחידה של הפורמולה לאורך הציפורן כולה.





ארבעת הגוונים האופנתיים והעדכניים של העונה


613.Blue Reef "בלו ריף" {שונית כחולה} - צבע מתוחכם, המפתיע בהרבה דרכים, חדשני, מיוחד, ואוונגרדי".


Because I’m worth it"– כי מגיע לנו הטוב ביותר..." זהו ביטוי חדש לצבע לציפורניים – מיזוג בין סגול-לילך ואפור – "אני מוצאת שהוא צבע מאד אופטימי, מאד אופנתי-שיקי כי מגיע לי הטוב ביותר".



204. Boudoir Rose"בודוואר רוז" {חדר נשי בורוד} "זה הצבע הטבעי המושלם עבורך, אשר מתאים ליומיום"



612.Green Couture"גרין קוטור" {ירוק בעיצוב אפנתי}



סדרת הלקים החדשה קולור ריש יימכרו במחיר היכרות ב- 19.99 ₪ במקום 39.99 ₪ לתכולה של 5 מ"ל.




מעצבת הצבע של לוריאל פריז, אוריאה לייט, אחראית על פיתוח הגוונים, המראות ומגמות האופנה. היא עובדת בקשר ישיר עם צוותי השיווק ועם מעבדות המחקר והפיתוח, כדי ליצור את מוצרי היופי העתידניים הנחשקים ביותר והאמינים ביותר.



כ"אנתרופולוגית" איפור אמיתית, אוריאה נוסעת בקביעות ברחבי העולם כדי ללמוד את מגמות האופנה והתרבויות מכל העולם. היא תמיד חוזרת עם אלפי פריטים יקרי ערך, אותם היא חוקרת יומם ולילה, כדי לשפוך אור על המוטיבים הגלובאליים של היופי שאינם משתנים או נעלמים עם הזמן, אוריאה שואבת השראה מתחומים רבים: אופנה, עיצוב, תרבות פופולארית, מוזיקה, אמנות, חברה, מכוניות, תעשייה, ארכיטקטורה, אריגים...



מאחר והיא מחפשת כל הזמן אחרי מקורות השראה חדשים, היא מבקרת בתערוכות, מאחורי הקלעים, בסטים של צילומים או בהשקות כדי למצוא מהו הדבר הבא בעולם היופי, ולקלוט ללא דיחוי את הטרנדים אשר יעצבו את היופי של המחר. המוטו שלה הוא: "ליצור את הטרנד ולא ללכת בעקבות התכתיבים של האחרים!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה