יום שלישי, 24 בינואר 2012

חדש מאסם: שטוחים מתקתקים

בשורה חדשה בעולם הבייגלה: אסם, ששינתה את שוק הבייגלה בשנה האחרונה והביאה את המילה "שטוחים" לחוויית הנשנוש, ממשיכה עם החדשנות ומשיקה לראשונה בישראל "בייגלה שטוחים מתקתקים" בטעם מתוק -מלוח עם נגיעות דבש וקינמון.


בנוסף לטעם ייחודי זה, מצטרפים גם טעמים נוספים לסדרת השטוחים: "בייגלה שטוחים בטעם צ'ילי" ו"בייגלה שטוחים בטעם שמנת ובצל".




הבייגלה מצויינים לחטיף לילדים: ילדים שלי מאד אוהבים בייגלה והשקית הקטנה מתאימה להם בדיוק לפעם אחת כשהם הולכים לבריכה.




ניתן להגיש את הבייגלה כחטיף לאירוח בצנצנת שקופה יפה.



וכמובן, הבייגלה יכולים לשמש כנשנוש טעים ויחסית לא משמין (237 קלוריות לשקית)בין הארוחות.



התנסות שלי:



החלטתי לשבור את הדיאטה בבייגלה שטוחים מתקתקים בטעם דבש וקינמון. התחלתי את הבוקר עם קפה שלי ולצדו צלחת בייגלה שטוחים.






הבייגלה טעימים מאוד, מזכירים בטעמם עוגיות דבש וקינמון רק שהיתרון שלהם שהם כוללים פחות קלוריות:)




מיותר לציין שחיסלתי באותו בוקר שקית שלמה (למזלי רק 237 קלוריות לשקית). אני לא מאמינה שאני סופרת קלוריות, אבל זה המצב שהגעתי אליו אחרי כל המסעדות בהן אני אכלת לאחרונה:)


שטוחים מתקתקים, צ'ילי ושמנת בצל יימכרו ברשתות השיווק המובילות באריזת 300 גר' במחירמומלץ לצרכן של 12 ₪.


כשרות: בד"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה