יום ראשון, 15 בינואר 2012

חברת סולתם רדד משיקה קולקציית תבניות סיליקון איכותיות במיוחד

אני מאוד אוהבת לאפות עוגות., ובמיוחד בתבניות סיליקון. עד היום הבעיה שלי עם תבניות הסיליקון הייתה שברגע שהייתי מוציאה אותן מתנור, התבניות הו נקראות בצדדים.



לכן שמחתי לגלות שחברת סולתם רדד מצאה פתרון לבעיה והשיקה קולקציית תבניות סיליקון איכותיות במיוחד, עם מסגרת מתכת קשיחה, המקלה מאוד על הוצאת והכנסת הכלים לתנור, כמו גם שומרת על יציבות הכלי בעת השימוש.






המסגרת אינה נשלפת ובכך מבטיחה שמירה על יתרונות המוצר, לאורך זמן. התבניות מעוצבות, מתאימות גם להגשה וקלות לניקוי.




החלטתי לנסות את התבנית והכנתי עוגת גרנולה פשוטה להכנה:

כמובן, איך יכולתי להסתדר בלי עזרה של הילדים הקטנים שלי:




הבת הגדולה שלי (בת 4.5) מעבירה את הבלילה של העוגה לתבנית:






התבנית עמדה במבחן ההוצאה מתנור ונשארה ללא פגע.




זאת העוגה הטעימה שיצאה בקלי קלות מתבנית סיליקון, היא נשברה לי קצת היות והוצאתי אותה חמה:




בקולקציה תבנית מרובעת 32.5*28 ס"מ במחיר 84.90 ₪, תבנית מלבנית בגודל 31.7 ס"מ במחיר 74.90 ₪, תבנית של 6 שקעים בקוטר41X27ס"מ במחיר 69.90 ₪, תבנית קוגלהוף 31.5 ס"מ עם גימור לבבות במחיר 109.90 ותבנית עגולה 31.5 ס"מ במחיר 74.90 ₪. להשיג ברשת חנויות סולתם רדד ובחנויות המובחרות.








2 תגובות:

  1. מדובר בתבניות איכותיות ועמידות של סולתם

    השבמחק
  2. כלי סיליקון מדהימים של סולתם

    השבמחק