יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

BBCream & CCCream קרם לחות BB וקרם CC לתיקון גוון העור של לוריאל

הוזמנתי לבצע דו-קרב לשני מוצרים מבית לוריאל פריז: קרם לחות BB וקרם CC לתיקון גוון העור. אתחיל מזה שאני "לקוחה שבויה" של מותג לוריאל פריז: כ-80% ממוצרי איפור וטיפוח שנכנסים ישידת איפור שלי הם של מותג לוריאל..

מסתבר לוותק ולהשקעה הרבה של המותג במחקר ופיתוח, וכמובן במגוון המוצרים - אין תחליף.
נחזור למוצרינו..

לדעתי, מדובר בשני מוצרים עם מטרות קצת שונות לכן, אתמקד יותר באיכות המוצר והשפעתו לעור מאשר במטרה אותה הוא צריך להשיג..
ב -BB קרם של לוריאל אני משתמשת גם במקום מייק אפ. בימים החמים האלה, אני לא רוצה להכביד על העור, לכן בחרתי בגוון הבהיר של BB קרם לצורך כיסוי פגמים קלים. מה כן, BB קרם של לוריאל מכיל מקדם הגנה 25 SPF כל כך חשוב לעור הבהיר שלי..


המוצר מגיע בשפורפרת נוחה תכולה של 50 מ"ל.(הנכנסת בקלות לכל תיק של אישה:). הקרם בעל מרקם קליל, נספג במהירות ומעניק לחות לעור, ללא הרגשה של דביקות או שומניות.

מצד שני, הקרם לא כיסה פגמי עור בצורה שמייק אפ היה מכסה ולכן נשאר עדיין בגדר קרם לוחות..
העור נראה זוהר ואחיד יותר. ללא ספק, אני עדיין מאוהבת במוצרי טיפוח של לוריאל:)

בערב, אחרי ניקוי פנים במיסלר של לוריאל, הנחתי את קרם CC לתיקון גוון העור בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר
מדובר בקרם לחות מעולה במרקם קליל אשר מגיע בשפורפרת של 35 מ"ל ומכיל מקדם הגנה 20 SPF.

בזכות המיני קפסולות שבקרם אשר מתמזגות עם העור, מתקבל תיקון מיידי של מראה אדמומיות, כהויות וגוון עור עמום.
בנוסף, הקרם מועשר בנגזרת של ויטמין E לתיקון מראה פני העור באופן מתמשך
לסיכום: מדובר בשני מוצרים מצויינים מבית לוריאל האהוב אשר כל אחד בתורו עושה את עבודתו. אם הייתי עומדת בפני דילמה איזה מהם לבחור או לרכוש - הייתי בוחרת בBB קרם אשר יותר שימושי עבורי (CC קרם מתאים יותר לצעירות 20-30 גיל שלצערי, עברתי:(

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה