יום שבת, 1 בפברואר 2014

גלוסיבוקס GLOSSYBOX ינואר 2014

מי לא אוהב הפתעות? והפעם קופסת ההפתעות גלוסיבוקס חוגגת שנתיים הוזמנתי לחגוג  יום הולדת לגלוסיבוקס עם קופסת גלוסיבוקס חודש ינואר 2014.


אז עוגות ובלונים לא היו פה, אבל מה שהיה פה זאת קופסת גלוסיבוקס מתוקה שלבשה החודש צבע וורוד חגיגי.
ציפיתי קצת יותר לכבוד חגיגת יום הולדת , אבל בקופסת החודש הגיע מוצר אחד בלבד בגודל מלא:( וערכת סט מניקיור מגניבה בצורת כפכף.

ה
אמת שהייתי מעדיפה את "התכולה הישנה" של הקופסא עם מוצרי איפור ולקים בגודל מלא ופחות דוגמיות של סרומים אשר השפעתם ניתן לבחון לאורך זמן ובטוח הדוגמיות הקטנה של המוצר לא כך כך מספיקה. מצד שני, היתון בדוגמיות או מוצרים מוקטנים ויתרון של קופסת גלוסיבוקס בכלל, כי אנחנו לא מבזבזות כסף על קניית המוצרים בגודל מלא ויכולים לבחון את התאמת של מוצרים המוקטנים לעור שלנו.

אתחיל ממוצר בגודל מלא קרם רגליים של מותג LAKA אשר הגיע בגודל מלא של 50 מ"ל.

במוצרים של מותג LAKA (קרם ידיים ולקים) אני משתמשת באופן קבוע וכמובן יצא לי לתנסות בחווית מניקיור אקספרס בקניונים, אך קרם רגליים עוד טרם הגיע לידיי. לכן שמחתי להתנסות בו וגיליתי קרם במרקם קליל ונעים שנספג במהירות ולא משאיר תחושת שמנוניות.
מחיר המוצר בגודל מלא של 50 מ"ל 30 ש"ח.
הקרם מכיל מינרלים מים המלח, ויטמין E, שמנים אתריים (שמן עץ התה ושמן מנטה), תמצית קלנדולה ואלוורה הידועים בסגולות הבריאותיות שלהם.
סרום דרימטון של לנקום מגיע עם גוון טיפלה כהה, אך למרות שאני בהירת עור הוא נספג בעור ללא סימני צבע.

הסרום בעל מרקם קליל ומריח נהדר.
מחיר של מוצר בגודל מלא של 40 מ"ל 550 ש"ח
את מוצרי טיפוח של מותג SOTHYS  אני מכירה היטב ויצא לי להתנסות בחלק ניכר מהם. מסכה של SOTHYS הגיעה באריזה של 15 מ"ל ולא אכזה.

את המסכה ניסיתי תוך כדי עבודה במחשב כך שכל הצדדים יצאו מורווחים:) כבר משימוש הראשוני מרגישים את השינוי בעור אשר נעשה גמיש יותר ורווי בלחות.

קרם עיניים של Dr.Murad  אשר הגיע בגודל מוקטן של 3.5 מ"ל (וגם במקרה הצנצנת שלי הייתה מלאה בחצי מהקרם:( לא מטפל כל כך בקמתים (שמדאיגים אותי לאחרונה) אלא יותר עושה את העור סביב העיניים גמיש וחיוני יותר (לאחר התנסות קצרה בו כמובן).

מחיר המוצר בגודל מלא (15 מ"ל) 382.90 ש"ח
סט מניקיור-פדיקיור של ללין - סט חמוד באריזת כפכף לבן קייצי המזכיר לנו שהקיץ מתקרב:) אשמח לקחת אותו לעבודה או לטיולים שלי על מנת להשאר מטופחת גם ממחוץ לבית:)

מחיר המוצר 29.90 ש"ח



רוצים כמוני להתנסות בגלוסיבוקס?

הפרטים כאן: http://www.glossybox.co.il?utm_source=link&utm_medium=blog-page&utm_campaign=yuli

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה