את מותג הבינלאומי SECHE יצא לי להכיר בזכות המיבש לקים הידוע אשר מעבר לתכונה הייחודית של ייבוש תוך 60 שניות נותן טון מבריק לגימור של הלק.
לכן, שמחתי להיות מוזמנת להשקת מותג הלקים "Seche" בנייל סטודיו, הרשת המובילה לטיפוח כפות ידיים והרגליים.
בכניסה נתקלתי במגוון רחב של לקים אשר עמדו, כמו חיילים במקומותיהם:
בכניסה למתחם פגשתי את בריין ליידן הבעלים של הרשת וסימונה שוייקי, מנהלת הסניף פ"ת של נייל סטודיו, אשר הסבירו לנו על המותג.
חברת "ברייסון שיווק", יבואנית וותיקה בתחומי היופי, החליטה ליבא לפני כ-5 שנים טופ קאט של Seche אשר לאחר הצלחה בארה"ב כבש את ליבם של צרכניות בארץ.
"Seche"– שחקן חדש בקטגוריית הלקים, שתכונותיו הייחודיות: מריחת שכבה אחת בלבד, וייבוש מהיר, הופכות אותו למותג מועדף בקרב קרייריסטיות ונשים עסוקות במיוחד.
פלטת הגוונים כוללת את גווני האדום עמוק, (סיגנצ`ר) וסגול מעושן, וצבעים בסיסיים וקלאסיים, ורודים, כתמתמים, גם אפור ושחור.
בהשקה התנסיתי בלק ומייבש החדשים ובחרתי גוון אדום יפייפה של לק מהקולקציה:
לאחר טיפול מסור בידי מניקוריסטית מקסימה, הצפורניים שלי היו מוכנים לקלוט את הגוון החדש:
עד שהלק התייבש, וזה היה פחות מדקה, הצצתי על צפורניים של חברותי בעמדות הסמוכות:
וזאת התוצאה הסופית אותה צילם בעלי כאשר חזרתי הביתה:
הגב` סימון שוויקי, מנהלת מקצועית ברשת "נייל סטודיו", מסבירה כי "הלקים הללו מיועדים ומתאימים לאישה הקרייריסטית העובדת, המריחה הנה נוחה, הלק אינו סמיך מדי, יחד עם זאת המרקם אחיד ושכבה אחת למריחה תספיק על מנת להשיג כיסוי שלם ומראה אלגנטי".
סטנד הצבעים של Seche אינה מונה גליטרים וכל מיני לקים "אופנתיים" או "טרנדיים" מבהירה שפר. "אנחנו לא משדרים "טרנד" או מוכרים סקס אפיל של סלבריטאים. הרעיון הוא להישאר קלאסיים ולתת מענה לנשים ולצרכים שלהן".
חברת "Seche" הוקמה בשנת 1991, ופרצה לתודעה העולמית בזכות מייבש הלק שהפך למייבש הנמכר בעולם.
זאת לאחר הביקוש הרב שהיה בקרב נשים למצוא מייבש לק איכותי ומהיר המייבש המהיר- "Seche Vite" שהואוהמראה מאוד יציב חלק ויפה. פטנט עם ביצוע ותוצאותנהדרות, It`s patented performance and beautiful results introduced the world to a vital force in nail technology.After more than a decade, it is still the most highly acclaimed top coat in the world receiving editorial recognition from Vogue, Allure, Elle, Self, as well as winning INStyle Best Beauty Buy Award for 10 consecutive years.כיכב במרכזי הטיפוח המקצועיים בכל העולם, הוא עדיין מחזיק וזוכה לשבחים במאמרים במגזיני האופנה המובילים כמו Allureו- Elle, ואף זכה בפרס ב- InStyleבמשך 17 שנים רצופות. הוא התבלט משאר המייבשים בכך שהוא מייבש את הלק מהר, ללא הצהבת הציפורן ובכך שהוא יוצר מגן עמיד יותר מכל חברה אחרת בשוק בשמירה על מרקם והברק של הלק.
רייצ`ל שפר, מנהלת המותג העולמית של Seche, מספרת כי קודם יצרה החברה לק בסיס ומייבש. אולם לפני למעלה משנה, הבינו ששוק הלקים עומד לפרוץ למקומות חדשים לגמרי. בחברה קיבלו החלטה: לספק ללקוחות מענה מלא מחברת Seche: גם את הבסיס, גם מייבש מעולה וגם גוון ללק.
ליין הלקים של Seche כולל 32 גוונים, במחיר 49 ₪ , אשר יימכרו במכוני הטיפוח בכל הארץ.
לכן, שמחתי להיות מוזמנת להשקת מותג הלקים "Seche" בנייל סטודיו, הרשת המובילה לטיפוח כפות ידיים והרגליים.
בכניסה נתקלתי במגוון רחב של לקים אשר עמדו, כמו חיילים במקומותיהם:
בכניסה למתחם פגשתי את בריין ליידן הבעלים של הרשת וסימונה שוייקי, מנהלת הסניף פ"ת של נייל סטודיו, אשר הסבירו לנו על המותג.
חברת "ברייסון שיווק", יבואנית וותיקה בתחומי היופי, החליטה ליבא לפני כ-5 שנים טופ קאט של Seche אשר לאחר הצלחה בארה"ב כבש את ליבם של צרכניות בארץ.
"Seche"– שחקן חדש בקטגוריית הלקים, שתכונותיו הייחודיות: מריחת שכבה אחת בלבד, וייבוש מהיר, הופכות אותו למותג מועדף בקרב קרייריסטיות ונשים עסוקות במיוחד.
פלטת הגוונים כוללת את גווני האדום עמוק, (סיגנצ`ר) וסגול מעושן, וצבעים בסיסיים וקלאסיים, ורודים, כתמתמים, גם אפור ושחור.
בהשקה התנסיתי בלק ומייבש החדשים ובחרתי גוון אדום יפייפה של לק מהקולקציה:
לאחר טיפול מסור בידי מניקוריסטית מקסימה, הצפורניים שלי היו מוכנים לקלוט את הגוון החדש:
עד שהלק התייבש, וזה היה פחות מדקה, הצצתי על צפורניים של חברותי בעמדות הסמוכות:
וזאת התוצאה הסופית אותה צילם בעלי כאשר חזרתי הביתה:
הגב` סימון שוויקי, מנהלת מקצועית ברשת "נייל סטודיו", מסבירה כי "הלקים הללו מיועדים ומתאימים לאישה הקרייריסטית העובדת, המריחה הנה נוחה, הלק אינו סמיך מדי, יחד עם זאת המרקם אחיד ושכבה אחת למריחה תספיק על מנת להשיג כיסוי שלם ומראה אלגנטי".
סטנד הצבעים של Seche אינה מונה גליטרים וכל מיני לקים "אופנתיים" או "טרנדיים" מבהירה שפר. "אנחנו לא משדרים "טרנד" או מוכרים סקס אפיל של סלבריטאים. הרעיון הוא להישאר קלאסיים ולתת מענה לנשים ולצרכים שלהן".
חברת "Seche" הוקמה בשנת 1991, ופרצה לתודעה העולמית בזכות מייבש הלק שהפך למייבש הנמכר בעולם.
זאת לאחר הביקוש הרב שהיה בקרב נשים למצוא מייבש לק איכותי ומהיר המייבש המהיר- "Seche Vite" שהואוהמראה מאוד יציב חלק ויפה. פטנט עם ביצוע ותוצאותנהדרות, It`s patented performance and beautiful results introduced the world to a vital force in nail technology.After more than a decade, it is still the most highly acclaimed top coat in the world receiving editorial recognition from Vogue, Allure, Elle, Self, as well as winning INStyle Best Beauty Buy Award for 10 consecutive years.כיכב במרכזי הטיפוח המקצועיים בכל העולם, הוא עדיין מחזיק וזוכה לשבחים במאמרים במגזיני האופנה המובילים כמו Allureו- Elle, ואף זכה בפרס ב- InStyleבמשך 17 שנים רצופות. הוא התבלט משאר המייבשים בכך שהוא מייבש את הלק מהר, ללא הצהבת הציפורן ובכך שהוא יוצר מגן עמיד יותר מכל חברה אחרת בשוק בשמירה על מרקם והברק של הלק.
רייצ`ל שפר, מנהלת המותג העולמית של Seche, מספרת כי קודם יצרה החברה לק בסיס ומייבש. אולם לפני למעלה משנה, הבינו ששוק הלקים עומד לפרוץ למקומות חדשים לגמרי. בחברה קיבלו החלטה: לספק ללקוחות מענה מלא מחברת Seche: גם את הבסיס, גם מייבש מעולה וגם גוון ללק.
ליין הלקים של Seche כולל 32 גוונים, במחיר 49 ₪ , אשר יימכרו במכוני הטיפוח בכל הארץ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה