יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

FRESH EYE MAKEUP REMOVER מסיר איפור עדין לעיניים של גרנייה

היות ויוצא לי די הרבה להתאפר, מוצר לניקוי והסרת איפור הוא מוצר חובה בשגרת טיפוח יומיומית שלי. כמובן חשוב שהמוצר יהיה מ"בית טוב".

העור העדין מסביב לעיניים דורש יחס מיוחד- באזורים אלו העור דק במיוחד ומושפע בקלות ממזג האוויר, האיפור בו משתמשים, עייפות ועוד. כמו כן, העיניים הן האזור הראשון המראה את סימני הגיל כמו קמטים, נפיחויות, צניחת העור, שקיות, עיגולים שחורים.

אזור רגיש זה דורש טיפול עדין במיוחד, לכן חשוב שמסיר האיפור יהיה עדין גם הוא.

מסיר האיפור FRESH EYE MAKEUP REMOVER החדש של גרנייה מבוסס על מרכיבים טבעיים ועדינים וביניהם תמצית מי תפוח.


מניחים בעזרת צמר גפן למשך מספר שניות על העיניים לאחר מכן מסירים בתנועה עדינה מהחלק הפנימי של העין כלפי זווית העין החיצונית.

בזכות הפורמולה אשר מכילה מי תפוח, מרגישים תחושת רעננות מסביב לעיניים. מסיר איפור מסביב לעיניים בצורה קלה ומהירה ומרגיע את העור, אינו מייבש את העור מסביב לעיניים ולא משאיר שכבה שמנונית.
חשוב לציין כי מסיר איפור עדין לעיניים מותאם לעור העדין סביב העין ונבדק דרמטולוגית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ במחיר מבצע במהלך חודש ספטמבר 2014: 25 ש"ח בלבד לתכולה של 125 מ"ל.

מחיר מומלץ  לצרכן: 60 ₪




2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את המוצרי טיפוח של גרנייה, את זה עדיין לא ניסיתי מאמינה שאני ינסה בהמשך

    השבמחק
  2. יש לי עור עדין במיוחד באזור העיניים. ניסיתי את מסיר איפור לעיניים של גרנייה והוא מצויין, לא עושה אלרגיה. האריזה של 125 מ"ל מאפשרת להתנסות במוצר במחיר סביר 25 ש"ח עד סוף ספטמבר 2014

    השבמחק