יום שישי, 23 באוגוסט 2013

GLOSSYBOX גלוסיבוקס אוגוסט 2013

קופסת ההפתעות גלוסיבוקס אוגוסט 2013 הגיעה ובה ארבע מוצרים בגודל מלא!


בשפתון קולור ריש של לוריאל פריז יצא לי להתנסות בעבר והייתי מאוד מרוצה מהרגשת לחות שהוא השאיר על שפתי. השפתון מעניק לחות, רכות וחלקות לשפתיים ותורם למראה שפתיים מלאות ומעוצבות.
קבלתי להתנסות גוון מס' 407 METTALIC CORAL המתאים לטרנדים אופנטיים כיום.


מחיר השפתון לגודל מלא של 4.2 גר 105.99 ש"ח
מוצר נוסף ושימושי מאוד מבחינתי לכיסוי עיגולים שחורים מתחת לעיניים הוא קונסילר של CARELINE . הקונסילר הוא רך ונוח למריחה, עמיד במיים, היפואלרגני ומכיל ויטמין E.

מחיר המוצר בגודל מלא ל-3 גר' 109.99 ש"ח
גם במוצר הבא יצא לי להתנסות בעבר ואפילו להשתתף לפני שנה וחצי בהשקת הסדרה ELVIVIVE  ARGININE  עם ג'ניפר לופז פרזנטורית מדהימה של הסדרה לסדרה מוצלחת זאת מבית לוריאל פריז.
מסכת פלא ARGININE לטיפוח פלא ב-60 שניות מתאימה לי מאוד לשימוש במקלחת אחרי חדר כושר. אין לי יותר מידי זמן להתעסק עם השיער (כי זה יותר תור למקלחת), אז 60 שניות זה בדיוק הזמן המתאים להשקעה בטיפוח השיער מעבר לחפיפה כמובן (אני משתמשת בשמפו ומרכך מסדרת  ARGININE של לוריאל היות ואני מכורה לריח המדהים של התכישרים האלה) ומי מיתנו לא רוצה שיער חזק ולא שביר.טכנולוגיה החדשנית מאפשרת למסכה להספג בישער תוך זמן קצרותוך 60 שניות מקבלים שיער בריא מהשורש עד הקצוות.
 
פילינג גוף ISPA בעל נוסחה ייחודית על בסיס מלח מינראלי טהור מים המלח, בתוספת שומנים צמחיים, להסרת תאים מתים, ליחוך העור וטיפול בעור סדוק ויבש. הפילינג נשטף בקלות ומעניק תחושת לחות מרעננת.


מחיר למוצר בגודל 250 גר'  אותו קבלתי להתנסות 49 ש"ח. 400 גר' 89 ש"ח.
במוצר נוסף אני לא כל כך משתמשת היות והוא מסורבל לי ולא נוח לשימוש. מדובר במעגל ריסים המשמש לעיגול ריסים כלפי מעלה על מנת להעניק מבט מושך ועיניים נוצצות.

מחיר המוצר: 39 ש"ח.
דוגמית בושם LALIQUE לליק סאטן . מדובר בבושם עם נוכחות ועוצמה נשית בעל ניחוח עוטף וקטיפתיחנשים אקטיביות שאינן חוששות לחיות את החלומות שלהן.
מחיר הבושם בגודל מלא 30 מ"ל 295 ש"ח. 50מ"ל 395 ש"ח. 100 מ"ל 495 ש"ח.

בנוסף, קבלנו חוברת מגניבה עם טיפים וכתבות :


רוצות להנות המוצרים של גולסיבוקס כמוני?
לפרטים: http://bit.ly/187gLw1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה