יום ראשון, 3 בפברואר 2013

רד ליפסטיק דיי

רשת הכלבו הגדולה בישראל, "המשביר לצרכן", מקיימת זו השנה השנייה ברציפות שיתוף פעולה ייחודי עם האגודה למלחמה בסרטן תחת הקונספט הבילנאומי "רד ליפסטיק דיי".




ההשראה לאירוע ההתרמה הגיעה מ- Harrods, חנות הכלבו היוקרתית בלונדון המקיימת אירוע דומה זו השנה הרביעית.


טל היישטיין, סמנכ"ל שיווק המשביר לצרכן: " כרשת מובילה בתחום היופי וכמי שתורמת ומעורבת בקהילה, בחרנו להירתם גם השנה יחד עם האגודה למלחמה בסרטן לאירוע ההתרמה של "רד ליפסטיק דיי" תחת הפרויקט הבינלאומי "להראות טוב ולהרגיש טוב יותר" המופעל ומיוצג בלעדית בישראל ע"י האגודה. הפרויקט מבוסס על התובנה, כי שיפור במראה החיצוני מעניק שיפור בהרגשה הפנימית אצל כל אחד ואחת מאיתנו, ועל אחת כמה וכמה מהותי עבור אותן נשים הנאלצות להתמודד עם מחלת הסרטן ביום יום."



במסגרת האירוע נעלה בקמפיין גיוס תרומות בטלביזיה בהשתתפותן של השחקניות המובילות: גילה אלמגור, יונה אליאן ועינב גלילי, שהתנדבו להוביל את הקמפיין.



במהלך הפרויקט יימכר ליפסטיק אדום בעלות של 15 ₪ בלבד, תרומהלאגודה למלחמה בסרטן עבור פעילות המתקיימת בפרויקט "להראות טוב, להרגיש טוב יותר"



אירוע הפתיחה יתקיים בסניף גן העיר של המשביר לצרכן ב 10.2 , אליו הוזמנו נשים העוברות טיפול במחלת הסרטן. הנשים תקבלנה יום פינוק ויופי הכולל איפור ע"י צוות המאפרים המובילים: אסף בבו, עדה לזורגן, ורד ספיבק, נטשה דנונה וזיווה בן שמעון, שהתגייסו בהתנדבות, מריחת לק ופינוקים נוספים.

אירוע ההתרמה בכל סניפי רשת "המשביר לצרכן"  יתקיים בין התאריכים 10-16.2.13 בו ניתן יהיה לרכוש ליפסטיק ב 15 ₪ תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה