יום שישי, 1 בפברואר 2013

ג'ל ניקוי וג'יל גרגרים ממריץ של גרנייה

אתחיל מוידוי אישי. אחד הפינוקים אותם אני מקבלת מבעלי בזוגיות שלנו הוא מיץ תפוזים ואשכוליות או רימונים (תלוי בעונה) סחוט טרי מהמכונה המקצועית שרכש בעלי מיד לאחר שהתחתנו (ולא בעקבות הנישואים:)



אין כמו לחזור משיעור מדרגה או ארובי בספורטן או סתם להתנתק כמה דקות מהכתיבה במחשב ולקנח במיץ סחוט טרי הממלא את גופנו באנרגיות צהובות.


הופתעתי לגלות שגם בגרנייה חשבו עלי וארזו לי פרדס של אשכוליות ורימונים בניחוחות מרעננים ומלאים אנרגיה מתפרצת בהשראת מרכיבי הסדרה Pure Active Fruit Energy


Pure Active Fruit Energy היא סדרה חדשה לניקוי עור הפנים מעושרת בתמצית אשכוליות, רימונים ווטמין C







ג`ל ניקוי וג`יל גרגרים ממריץ, מבוסס על רכיבים טבעיים, בשילוב פורמולות יחודיות לניקוי יסודי ולהפחתת פגמי עור.




גיל ניקוי וג'יל גרגרים ממריץ מתאימים לעור מעורב עד שמן הנוטה לפגמי עור.



הריח הדרים ורימון מאוד נעים והמוצר מתאים גם לגברים וגם לנשים.


הנסיין שלי במקרה הזה היה בעלי דני אשר דיווח על תוצאות מיידיות של עור מלא חיים, יפה וזוהר יותר.



ואם בעלי יפסיק לפנק אותי במיצים טריים, אני אשיג לי אחד כזה:)

http://youtu.be/DD97xO7eeT4
או אחד כזה:)

http://youtu.be/wf_9Jy4lKpE





תגובה 1:

  1. אה גם אנחנו בספורטן וגם אנחנו בחורף מתפנקים בתפוזים סחוטים- אך לפני אימון הכושר

    אצלנו כל מה שקשור לפירות הדר מתקבל בברכה בבית
    אך האם יש מוצר כזה גם לעור יבש?

    השבמחק