יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

GLISS HAIR REPAIR קונדישנר משקם

לפני כמה ימים ביקרתי אצל ספר שלי והוא המליץ לי להשתמש בסרום לאחר שאני שמה מסכה על שיער רטוב.


חיפשתי ספריי לטיפול יומיומי עם נוחות שימוש של ספריי אשר נספג מיידית בשיער ואינו מותיר תחושת שמנוניות. ומצאתי את Gliss סרום ספרי מסדרת liquid silkg loss



ניסיתי את גליס סרום ספריי מבית חברת הנקל שוורצקופף לטיפול וטיפוח השיער. ריססתי את התרסיס לאחר חפיפה ומסכה (כפי שהמליץ הספר שלי).. נכון, השיער שלי לא נראה משהו...





התרשמות שלי מהמוצר:


מדובר בסרום מרוכז אך בעל נוסחא קלילה לספיגה מיידית בשיער ולהענקת מראה רך ומבריק. מדובר בפורמולה הייחודית של משי נוזלי ומרכיב מקדם ברק הסרום.



הסרום נותן לשיער את האפקט של קונדישינר ללא שטיפה, העניק לשיער רכות של סאטן ומקל על הסידור שלו.


היתרון הנוסף שלו שניתן להשתמש בסרום תוך כדי שתיית הקפה של הבוקר, באוטו, לפני פגישה ולקבל טיפול אינטנסיבי בהתזה קלה.


בדומה לכל מוצרי Gliss מבית שוורצקופף, הסרום ספריי מיוצר בטכנולוגיית Cell Repair Systemהחדשנית אשר תורמת לשיקום מלא ועמוק לשיער יבש ופגום במיוחד.


המוצר מצטרף למוצרי סדרת המשי הנוזלי הקיימים: מסכת הזנה ושמפו וקונדישנר לשיקום השיער.


מחיר הספריי Gliss להגנה מנזקי החום 35 ₪ ל-200 מ"ל.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה