יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

יין פסיפלורה של יקב מורד

אחת המתנות שאשמח לקבל כאשר אני מארחת, היא בקבוק יין איכותי וכאשר מדובר ביין מיקב בוטיק- השמחה כפולה!

למי שמחפש יין מדליק ואיכותי, המתאים במיוחד לשולחן החג בסוכות (ובעצם לכל ארוחה), ורוצה קצת לגוון מהיינות הלבנים/אדומים הסטנדרטיים, אני ממליצה על יין דאנו פסיפלורה של יקב מורד, העשוי כולו מפסיפלורה, פרי התאווה המיוחד, העשיר בויטמינים ובעיקר בוויטמין A.

שמחתי לשמוע, שיין הפסיפלורה מתאים במיוחד לנשים, שיכולות ליהנות מיין בעל 13.5% אלכוהול בלבד, ולהשתכר רק מהנאה...וכך, למרות שאני בהריון ולא הכי מומלץ לי לשתות אלכוהול, לא יכולתי להתאפק וטעמתי מהיין. מאוד נהניתי מהטעםהאקזוטי ומהריח הפרחוני והנעים, ולכמה דקות אפילו דמיינתי שאני נמצאת אי שם באיים הקריבים ולא בפ"ת (עד שבאו הילדים והעירו אותי מהחלום....).

כדאי לשתות את היין בסוף הארוחה כתוספת לגלידות ועוגות או בתחילתה עם סלטים, ולהעשרת טעמם של קוקטיילים. מומלץ לשתות בגביע עם שתי קוביות קרח או לאחר כשעה במקפיא.

המלצת הגשה לחג:

קוקטייל דאנו פסיפלורה

•2 מנות דאנו פסיפלורה
•1/2 מנה ליקר מלון מבית יקב מורד
•4 קוביות קרח גרוס
להכניס לשייקר ולנער היטב

לצקת את המשקה לגביע קוקטייל

ולעטר בעלה נענע ופלח לימון

שיכר כולל 13.5 % אלכוהול בנפח של 750 מ"ל
מחיר לצרכן: כ- 95 ₪

המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות הראשית יקנעם עלית וכשרות OK

ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ. פרטים לגבי החנויות: 04-9597125



קצת על יקב מורד:

למרגלות הרי הכרמל, בחיק יופיו של עמק יזראל הפורח, בחרה משפחת מורד להקים את היקב המיוחד שלה וליצור באהבה את השיכר הטוב ביותר.

יקב מורד מייצר את מוצריו מפירות, ירקות ועשבי תבלין ייחודים על מנת לייצר משקאות אקזוטיים המכילים פרי טבעי וללא תמציות טעם וריח .ליקב מגוון רחב של טעמים – מפרי הפסיפלורה ועד לרימון.

פירות, ירקות וצמחי תבלין, הנקטפים מן הטבע, הופכים לשיכרים ולליקרים ייחודיים, העשירים בטעמים ובניחוחות.

סוד הכנת השיכר עובר במשפחת מורד מדור לדור ומשלב מסורת עתיקה עם טכנו גלויה מתקדמת.

לפרטים נוספים והזמנות – יקבי מורד – 04-9597125
אתר: http://www.morad.co.il/


מומלץ לבקר במרכז המבקרים הנמצא ביוקנעם, לטעום וליהנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה