יום רביעי, 29 ביוני 2011

טרנדים מבושמים לקיץ מבית CALLPARFUME

לפני כמה שנים היה מאוד קשה להתרגל לקונספט רכישה באינטרנט, אנשים חששו מחשיפה של פרטי כרטיס אשראי וכו. היום העניין קניה באינרטנט מאוד נפוץ ובמיוחד אם מדובר באפשרות של קניה במחיר זול יותר מהחנות או להשיג פריטים שלא נמכרים בארץ.

קרה הרבה פעמים שהייתי רוצה להשיג איזה בושם שהרחתי על קולגה בעבודה או סתאם במקום ציבורי ולא יכולתי היות והבושם עוד לא הגיע לארץ או לא נמכר בארץ בכלל. כך נוצר הקונספט של רשת CALLPERFUME אשר מהתחלה התבססה על הזמנת הבשמים הנחשקים דרך טלפון ולאחר מכן להזמנת הבשמים דרך קטלוג וקניית בושם באינרטרנט באינטרנט.




רשת CALLPARFUME התחילה את דרכה לפני 12 שנים עם קטלוג של 10 עמודים. לפני כ-7 שנים הרשת התרחבה לאתר סחר אלקטרוני והקימה חנויות בבני ברק, ראשון לציון ורעננה אשר מציעים ללקוחות למעלה מ-2,000 בשמים.

לדברי רון שרוני, מנכ"ל הרשת, הרעיון היה להגיע מיבואן לצרכן עם החומרים הזולים יותר ולתת לצרכן שירות של "בשמים ללא גבולו": מאפשרים ללקוח בארץ להזמין במדינה אחרת.



החברה היום פועלת ב-4 זירות שיווקיות: מוקד טלפוני, אתר, חנויות, קטלוג. מטרת החברה היא למקסם את הרווח ללקוח:



מטרת על של החברה היא ליצור מהפכה בשוק הבשמים: להפוך את הידע המקצועי בתחום לזמין ונגיש. החברה מתמקדת אך ורק בתחום הבשמים ומציגה לרשות הלקוח צוות יועצים מומחים אשר שולטים במגוון מותגים ומוצרים בלעדיים לרשת.



לקראת הקיץ רשת CALLPERFUME משיקה בלעדית בשמים מולקולארייים חדשים: "אסנטריק 03" ו"מוליקיול 03" המצטיינים בארומה ייחודית, המתעוררת לחיים באינטרוולים קצובים על העור ו"מפלרטטת" עם הלובש אותם וסביבתו....מדובר בבשמים UNISEX המתאימים גם לאשה וגם לגבר.

יתרונות של הבישום המולקולרי:

הבושם המולקולארי, הנו בושם היי- טק שובר שגרה, המבוסס על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, בניגוד לבשמים קלאסיים, הבנויים כפירמידת ניחוחות ולפיכך, הבשמים נקיים בניחוחם ומעניקים ארומה, אווירה וניחוח עוטף ...

הבישום המולקולארי, מתאים עצמו אל תכונות הגוף ומגיב לטמפרטורה כמו חיישן, כאשר הגבר או האישה, הלובשים את הבושם, מתנסים בחוויה חושנית חדשה מסוגה, המתעוררת לחיים עם כל תנועת הגוף.

הריח:

Molecule03 - השקת בשמי הדור השלישי מחזיר את המותג "ESCENTRIC MOLECULES" לשורשים, אל פירמידת הניחוחות: בתווים העליונים שורש הג'ינג'ר, בלב הבושם מצוי האיריס ובבסיסו בושם הוטיבר, כאשר מרכיב הריח הדומיננטי בבושם החדש הינו גירסה מולקולארית של ניחוח האיריס בשילוב וטיבר טהור , היוצרים תחושת רעננות צלולה.



Escentric 03- בושם חושני בניחוח עצי , הנפתח בפרץ רעננות עם תו עליון של ג'ינג'ר וליים, לב הבושם עוטף את מולקולת האיריס ביסמין מיצרי חושני ובבסיס הבושם נגיעות קלות של וטיבר מריר מתובל באמבר עשיר, ארז ומושק, המעניקים לבושם מגע עמוק, המזכיר קוקטייל אלכוהולי והפעם זהו הג'ינג'ר אייל.






מחיר השקה: 519 ₪, 100 מ"ל, במקום 649 ₪ .

ניתן להשיג : באתר WWW.CALLPERFUME.CO.IL

מוקד השרות: 1-700-50-70-60 וחנויות הבוטיק ברחבי הארץ.

בקרוב רשת CALL PARFUME תהיה יבואנית בלעדית של מותגי סלבס. מדובר בקטגוריה שצומחת במהירות, בשמים משקפים סגנון חיים של מישלובש אותם. מדובר בבשמים של ג'ניפר אניסטון, אווה לנגוריה.





עולמות הריח:




שפע הניחוחות והבשמים המוצעים לנו שמבלבל מעט.... האף הבלתי מיומן מאבד את רגישותו, כבר לאחר הרחת 2-3 בשמים שונים. לכן, הדרך המקצועית והפשוטה ביותר להתמצאות בממלכת הבשמים, היא באמצעות "עולמות הריח"- המהווים מעין מפת דרכים מכוונת, להולכים בשבילי הריח, בשיטת סיווג המחלקת את הבשמים ל-5 משפחות עיקריות, אשר כל אחת מהן מייצגת אווירה קסומה אחרת: רעננות קרירה, עצי יער, שוק אוריינטלי, שדה ארומאטי או אחו פרחוני.


•העולם הרענן- ניחוחות נקיים וטהורים של מים, ים, מנטה והדרים מאפיינים את העולם הפרשי. ריח קליל נעים בכל ימות השנה, כמו גם, בימות הקיץ הלוהטים לאנשים המשדרים ניקיון וטוהר.


העולם הפרחוני- הוא העולם האביבי והמלבלב מכולם. עולם צבוע בצבעי פסטל פסטורליים וזרוע פרחים מרהיבים ביופיים. העולם הפרחוני הוא נשי במהותו ומעטרים אותו ניחוחות הורד, הסיגלית, הנרקיס והאירוס באווירה חגיגית במיוחד.


העולם העצי- כמו טיול ביער עד קסום, כך מעוררים ניחוחות העולם העצי את חוש הריח. ניחוחות של ארז, אלון, אורן וקיסוס מלאי הוד ועוצמה, האהובים במיוחד על אנשים אציליים כריזמטיים.



העולם הארומאטי- עולם עשיר בעשבי תיבול ירוקים, בניחוחות ירוקים רעננים ומתובלים כאחד ההולמים את כל שעות היממה, המשרה אווירת חופש כמו טיול בשדה פרחי לבנדר, בזיליקום, מרווה, גרניום, אורגנו ווטיבר.



העולם האוריינטלי- שפע של תבלינים אקזוטיים יוצרים בשמים עשירים, בעלי נוכחות דומיננטית: אמבר, מוסק, קינמון, עלי פטצ'ולי, עץ האלגום (סנדלווד), וניל מתקתק- כל אלה ועוד יוצרים ניחוח אוריינטלי שאי אפשר להתעלם ממנו.



גליה תורן: "חוש הריח האנושי הוא החוש בעל הזיכרון הארוך ביותר מכל החושים. אנחנו מסוגלים להריח מגוון עצום של ניחוחות שונים , כאשר בכל ניחוח טמון קצה של זיכרון, כמו: שביב רגש, רוגע, שלווה, אנרגיה, שמחה, עצב, חמימות או קרירות".

מעוניינים להיטיב ללכת בשבילי עולמות הריח? נסו להגדיר לעצמכם איזה עולם אהוב עליכם? מה אתם אוהבים להריח במיוחד? ייתכן שתעדיפו 2-3 עולמות שונים. בדקו במדף הבשמים האישי שלכם, לאיזה עולמות ריח הם שייכים? סביר שמרבית הבשמים שאתם משתמשים בהם שייכים למשפחה אחת או שתיים.

מתנה אולטימאטיבית:

קניית בשמים לגבר ולאישה מבית כל פרפיום
אחת המתנות הפופולאריות ביותר לגבר ולאישה הם הבשמים, הוכחה לכך ניתן למצוא במחזור שוק הבשמים בישראל המגלגל מעל למאתיים ושבעים שקלים חדשים בשנה, הפופולאריות הרבה של הבשמים הולידה לשוק מגוון רחב של מיני בשמים השונים אחד בשני בריח אותו הם מפיצים ובאווירה אותה הם משרים עלינו, בניגוד לדעה הרווחת שנשים שולטות בשוק הבשמים סקרים מראים שמעל כארבעים אחוז מצרכני הבשמים הם גברים.



"בושם הוא "רגש נוזלי" בבקבוק, כך על פי אנשי המקצוע בתחום הבישום. יצירת בושם מתחילה במצב הרוח - איזו אווירה מבקשים ליצור? איזה רגש מעוניינים לעורר? איזה ניחוח הולם את עונות השנה? וכד', דוגמת: עולמות הריח ההולמים ביותר את עונת האביב, הם העולם הרענן - המסמל קיץ של פרשיות, ניקיון וטוהר, לצד העולם הפרחוני - המסמל התחדשות".



המאפיין הבולט ביותר בשוק הבישום הישראלי, הוא המגוון הגדול והדינמיות הרבה בכלל ולקראת הפסח בפרט. יש הרוכשים בשמים רק בזכות שם המותג ועיצוב הבקבוק ולאו דווקא בגלל הריח וישנם כאלה התרים אחר מבצעים והנחות בלבד. חשוב לזכור כי הבושם שאנו "לובשים" הוא חלק בלתי נפרד מכרטיס הביקור החברתי שלנו, כמו הבגד שאנו לובשים והתכשיט שאנו עונדים.



האקלים הישראלי דורש התייחסות מיוחדת: החום והשמש האופיינית למרבית ימות השנה מחייבים קוד נימוס ריחני הנוגע לבשמים וניחוחות. ככל שהטמפרטורה עולה כך הבושם צריך להיות קליל, אוורירי, רענן ופרחוני יותר, על מנת שלא להכביד.



בושם הוא לפעמים עניין של גיאוגרפיה -ריח כמו טעם, הוא נושא תלוי תרבות. בעידן המודרני מטשטשים ההבדלים הבין תרבותיים ועובדה זאת משתקפת ברשימת רבי המכר הבינלאומית של תחום הבשמים. באירופה ניכרת העדפה משמעותית לבשמים אוריינטלים טבעיים, בעלי תווים אקזוטיים , כמו שאלימר של גרלן או אנג'ל של טיירי מוגלר, בעוד שבארה"ב בולטת העדפה לבשמים פרחוניים המשלבים תווים אלדהידיים- סינתטיים דוגמת: ביוטיפול, אסתי לאודר ושאנל 5.



כאשר מביטים מעבר לרשימת רבי המכר, מגלים עולם ומלואו תלוי תרבות ומנהג. במקומות מסוימים בעולם, בושם מורגש הוא סמל מעמדי מובהק בעוד באחרים הוא עשוי להיות מעודן ובלתי מורגש מפאת חוקי הנימוס. ישנם בשמים שנוצרו בהשראת תרבויות, כמו : איסי מיאקי ששאף ליצור בושם טהור כמו מים בהשראת תרבות הזן היפנית, בעוד בשמי המותג האיטלקי TOCCAמכוונים ליצור אווירת רטרו מהודרת ומעוטרת, כמו זו השוררת ברחובות פירנצה הציורית וכד'.



טיפים לבישום בעונת הקיץ:

•ככל שהטמפרטורות עולות , מומלץ להתבשם בבשמים רעננים ופרחוניים יותר.
•באביב ובקיץ, העדיפו גרסאות קלילות של או דה טואלט של הבשמים האהובים עליכם,
•במידה ואתם אוהבים בשמים אוריינטליים ועציים, נסו לערבב אותם בקוקטייל עם בושם לימוני רענן. התוצאה עשויה להפתיע אתכם...
• מומלץ לאחסן בשמים לאורך זמן, במקום קריר וחשוך בעל טמפרטורה יציבה ולהרחיקם שלכם מאור ישיר וחום.
•ברכישת בושם כמתנה, התייחסו לאישיות של נמען המתנה. איזה טיפוס הוא? ואיזה עולם ריח הולם אותו?
•אל תחששו לנסות בשמים חדשים, מומלץ להתיז לתוך כף היד, כך תוכלו לדעת מהר יותר כיצד הבושם שניסיתם מתקבל עליכם לאחר כמה שעות.
•במידה ואתם יוצאים לשמש, התבשמו בגרסאות קיץ נטולות אלכוהול. שעלולים להתחמצן ולהכתים את העור בהשפעת השמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה