יום שישי, 17 ביוני 2011

אני מאוד אוהבת להתאפר ועם הריסים הבהירים והדקים שלי, מאוד חשוב לי להשתמש במסקרה טובה ואיכותית..

המותג מייבלין ניו יורק הידוע במוצרי איפור האיכותיים שלו משיק את מסקרה ONE BY ONE מסדרת ווליום אקספרס, המסקרה המטפלת באמצעות 300 סיבים באופן אישי בכל ריס וריס.



•מסקרה וואן ביי וואן תימכר ביוני 2011 במחיר השקה מיוחד של
59.99 ₪ בלבד במקום 110.99 ₪ !


אני אישית השתמשתי במסקרה מסוג VOLUM EXPRESS ולכן שמחתי לחזרת הסדרה לשוק. לאחר שהמסקרות האיקוניות Colossalו-FALSIES כבשו את העולם בסערה, מייבלין ניו-יורק ,עושה זאת שוב ומשיקה את המסקרה החדשה וואן ביי וואן, המעניקה נפח יוצא דופן, ריסים גדולים, בולטים, ומפלרטטים.

יתרונות של המסקרה החדשה:

המברשת הייחודית :Lash Catcher:




לאחר 4 שנות מחקר שבוצע על ידי צוות המחקר והפיתוח של מייבלין ניו יורק, ובהתבסס של 3 פטנטים, מגיעה המברשת האלסטית הארגונומית הראשונה מסוגה - Lash Catcher.

המברשת המעוצבת בצורה אליפטית, מחקה את מבנה העין במדויק, וגמישה הודות לחומר הרך ממנו היא עשויה. זוהי המברשת הראשונה בעלת הפעולה המשולשת והיא כוללת יותר מ- 300 סיבים.

בעין הממוצעת יש 100 ריסים, ה- Lash Catcherמעניקה טיפול אישי של 3 סיבים על כל ריס וריס.

הודות לכך, נוצר אפקט מושלם: תפיסה, ציפוי והסרת גושים מכל ריס וריס בנפרד.



הנוסחה הייחודית: שילוב של חומצותAHA + ויטמין C

מעבדות מייבלין ניו יורק פיתחו נוסחה בהשראת המדע המתקדם של טיפוח שיער: שילוב של חומצות AHA+ ויטמין C. התוצאה: הריסים חלקים יותר, נוצרים פחות גושים והמראה של הריסים בשליטה מלאה.



ההתנסות שלי:

ניסיתי את המסקרה והמברשת באמת מפרידה את הריסים אחד אחד ללא הידבקות ביניהם.

כמו כן, שאריות המסקרה לא נשארות בתור גבשושים על הריסים מה שעושה אותה מתאימה למרכיבות משקפיים ועדשות מגע כמוני.



היות והריסים שלי בהירים ודקים, אני שמה כמה שכבות של מסקרה על הריסים, וממתינה כמה שניות בין מריחה ומריחה.

הפטנט שלי לקבלת ריסים עבים ויפים זה לסגור את העיין ולמרוח מלמטה למעלה, מס' פעמים. כך מתקבל מראה דרמטי וחזק יותר.

פרטים על המוצר:

אריזה- מארז המסקרה אופנתי, אורבאני וקיצי, בגוונים של קורל וטורקיז,
ובתזמון מושלם עם הטרנד הלוהט של קיץ 2011.



המסקרה קיימת גם בגוון אפור

תכולה: 10.4 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 110.99₪

מחיר היכרות ביוני 2011: 59.99 ₪



גילוי נאות - קבלתי מסקרה להתנסות וסקירה בבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה