יום שבת, 28 במאי 2011

טרה משיקה גבינות חדשות לשבועות

חג שבועות מתקרב ואני, בתור מכינת עוגות גבינה ובלינצ'ס כפייתית, מוצאת את עצמי מתרוצצת בין החנויות השונות בחיפוש אחר גבינות מתאימות.

לקראת החג, גם הילדים שלי מבקשים להתחפש לפרה:



בחג הקודם לפני כשנה, הכנתי בלינצ'ס ולקח לי כשעה לחפש גבינה למילוי . עברתי ב-4 חנויות שונות בעיר ולא מצאתי גבינה לבנה למילוי במחיר סביר. לכן, שמחתי שטרה השיקה גבינה לבנה חצי קשה 3% שומן למילוי בלינצ'ס ולאפיה.

הגבינה מגיעה באריזה של 250 גר.



ואיך בלי עוגת גבינה בחג השבועות?

גבינה לבנה של טרה במרקם קרמי מעודן מתאימה לעוגה שאני מכינה. מה עוד, היא יותר טעימה מגבינות אחרות שטעמתי מאותה הקטגוריה.



אני תמיד אוהבת לאלתר ולהכין עוגות מיוחדות, כך השנה, הכנתי עוגת גבינה ושוקולד אפויה מגבינה לבנה ושמנת מתוקה של טרה להקצפה 38%- המתכון כאן.



כמו כן, לכבוד חג השבועות, משיקה טרה גבינה לבנה פסטו וגבינה לבנה שום עדין – הגבינות החדשות יושקו כמהדורה חגיגית לכבוד החג ומתאימות במיוחד לאוהבי הגבינות, שרוצים לגוון עם טעמים חדשים. הגבינות הינן גבינות 5% ומגיעות באריזת 200 גר'. מומלצות למריחה על לחם, כמטבל, או לאפייה והעשרת הארוחה.



את הגבינות ניתן למרוח על הלחם ולהנות מאכילה סתם ככה או אפשר להוסיף לפשטידות שונות.

למשל, גבינת שום עדין אפשר להוסיף כתוספת לפשטידת תפו"א -המתכון

כאן:





גבינת פסטו ניתן להוסיף לפוקצ'ת פסטו
המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות.



מחיר: 6.94 ש"ח

להשיג ברשתות השיווק וחנויות המזון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה