יום רביעי, 30 בינואר 2019

סדרת sensitive EYE CARE של ד"ר פישר שמירה על היגיינת העיניים

חודשי החורף מאופיינים במחלות ויראליות רבות: צינון, כאב גרון וחום גבוה. גם העיניים רגישות בעונת החורף וכחלק מהתופעות הנלוות למחלות החורף, ומזג האוויר הקר והיבש, רבים סובלים מהפרשות מהעיניים, דלקות עיניים, גירודים וגירויים.
 
אני רוצה להמליץ על המוצרים שפותחו במעבדות מחקר של ד"ר פישר מסדרת sensitive EYE-CARE לשמירה על הגיינת העיניים שלנו. לראשונה, קבלתי המלצה מרופא עיניים של ילדי לרכוש מגבונים מהסדרה לטיפול בדלקות עיניים שהם סבלו מהן בתקופה שהיו בגן. מאז, אני מקפידה שיהיו לי בהישג יד מגבונים מהסדרה (אותם ניתן לקחת אתנו גם לטיולים ונסיעות לחו"ל).


סדרת sensitive EYE-CARE  הינה סדרה ייחודית ומתקדמת מסוגה בארץ ובעולם המיוצרת על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר ותחת בקרת איכות קפדנית, במעבדות עם המומחיות בפיתוח תרופות עיניים סטריליות כבר למעלה מ- 50 שנה.

הסדרה מיועדת לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות, קרומים דביקים וקשקשי עין, לסיוע בשמירה על בריאות העיניים. מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לטיפול מונע בדלקות חוזרות, להסרת איפור לעיניים רגישות, לפני או אחרי ניתוחי עיניים ולפני שימוש במשחות וטיפות עיניים.
המוצרים נבדקו  ונמצאו כהיפואלרגנים, והם עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. המוצרים נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית וכן נבדקו ונמצאו כמתאימים למרכיבי עדשות מגע. ללא חומרים משמרים, בושם וצבע; אל דמע, ללא  SLSו-  SLESוללא פראבנים.

המגבונים בסדרת sensitive EYE-CARE מבוססים על פורמולה פטנטית ייחודית של ד"ר פישר לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. עברו סטרליזציה, ארוזים באריזה אישית הרמטית וחד פעמית המתאימה לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית וללא צורך בשטיפה במים. המגבונים מתאימים לשימוש גם כקומפרסים חמים או קרים, בהתאם לצורך.

הסדרה כוללת:
sensitive EYE-CARE - מגבונים עדינים במיוחד לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. המגבונים מועשרים בתמצית קמומיל להרגעה, גליצרין לשמירה על לחות ו- P.V.P למניעת יובש. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 54.90 ₪
Sensitive Forte EYE-CARE פורטה – מגבונים עדינים במיוחד בנוסחה מחוזקת לניקוי אינטנסיבי. המגבונים מתאימים כתוספת לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות קשות וקשקשים ניתן ומומלץ להשתמש במגבונים לפני או אחרי ניתוחי עיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 64.90 ₪

Sensitive Extra EYE-CARE אקסטרה מגבונים עם פורמולה מחוזקת ומעושרת. מכילים מרכיבים המסייעים בהרגעה, בריכוך ובהעשרה בלחות של אזור העיניים. מתאימים לניקוי ריסים ועפעפיים לפני שימוש במשחות וטיפות עיניים ולהסרת איפור. מקלים גם במקרים של עיניים עייפות כתוצאה מצפייה במסכים (כגון טלוויזיה, מחשב, סמארטפון וכד'). מתאימים לטיפול מונע. שילוב ייחודי של מרכיבים: EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, ,Teflose  חומצה היאלרונית, אלנטואין ופרו ויטמין B5. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪

Sensitive Baby EYE-CARE בייבי – מגבונים עדינים במיוחד לתינוקות וילדים לניקוי יסודי של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים. מועשרים בתמצית קמומיל להרגעת אזור העיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 59.90 ₪

EYE-CARE מוס -מכיל פורמולה אפקטיבית וייחודית לניקוי יסודי ועדין במיוחד של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. לשימוש יומיומי לשמירה על היגיינת העיניים. עוזר לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות דלקתיות וקרומים שומניים ודביקים. מסייע בהקלת גירויים ואדמומיות בעיניים ומסייע בטיפול ומניעת דלקות חוזרות. שילוב ייחודי של מרכיבים : EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, אלנטואין ופרו ויטמין B5. אייקר מוס  משמש כטיפול משלים למשתמשים במגבוני EYE-CARE sensitive. 50 מ"ל . מחיר מומלץ לצרכן 64.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.

תגובה 1:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי בנימין נתניהו, ואני מישראל. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אשה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ודרוזאגייד הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים של ארוחת הצהריים הכישוף. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דרוסאגייד דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה דרוסאגידה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836 או viber בטלפון +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קחו דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק