יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

מייק אפ חדש של לוריאל Infallible 24H Matte

את חיוורת הבוקר? הכל בסדר, את מרגישה טוב?" יצא לכם לשמוע את המשפט הזה מחברות לעבודה? לי יצא, ודי הרבה..
אלוהים בירך אותי בעור בהיר מדי, שללא תוספת מייק אפ נראה עייף וחסר חיוניות.

כמו רוב הנשים, גם אני רוצה להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. 

היום שלי מתחיל ב6 בבוקר ומסתיים בשעות הערב המאוחרות. במהלך היום, לוח הזמנים שלי בעבודה עמוס, סדר היום קצבי עם מעט מאוד זמן פנוי. איך אפשר להיראות במיטבי לאורך היום?

ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם, וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים, מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר.
לנשים כמוני, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מייקאפ אינפליבל מאט, המגדיר מחדש את המונח "מאט".  
 
המייקאפים הקונבנציונליים בגימור מאט יוצרים מראה "עשוי" מאוד, היוצר אפקט של שכבה עבה על עור הפנים. לעומת זאת, אינפליבל מאט, במרקם נוזלי קליל (מים מהווים כשליש מהפורמולה) נמרח בקלות ועוטף את העור.

קבלתי להתנסות גוון 20 SAND המעניק קצת גוון וזוהר לעור הבהיר מידי שלי..

מייק אפ אינפליבל מאט מוצע באריזת שפורפרת, נוחה לשימוש, לנסיעה בתיק האיפור ולחידוש On the go. אופן השימוש: יש לנער היטב את שופרפרת לפני השימוש. עבור כיסוי מושלם, יש למרוח את המייקאפ על העור בתנועות מעגליות, בעזרת ספוגית או בעזרת האצבעות.
המסקנה: המייק -אפ מיגע גימור מאט אוורירי ומעניק לעור מראה מאט אחיד עם כיסוי מושלם ללא יובש ונטול ברק.

Infallible 24H Matte עמיד בפני זיעה אחרי 30 דקות אימון כושר (וזה מתאים לי מאוד כי גם בחדר כושר אני רוצה להראות במיטבי:), עמיד גם אחרי שהיה בת 30 דקות בחמאם ומתאים לאקלים הישראלי החם (אפשר להגיע איתו לאילת (עמיד בטמפרטורה עד 37 מעלות צלזיוס).


צילום מוטי פישביין

​גם אצל ברברה פלווין המדהימה, פרזנטורית של לוריאל, עבר בהצלחה את מבחן העמידות  לאורך זמן:https://youtu.be/M1-gJ7LA_Xk




ברברה פלווין צילום לוריאל פריז

קארים ראמן Karim Rahman / אמן האיפור של לוריאל פריז: מציין "זהו גימור המאט המושלם: לעולם אינו נראה כבד מידי, ללא אפקט מסכה. הוא מאפשר לעור לנשום ועמיד לאורך כל היום, גם בתנאים קשים ביותר."

מייק אפ אינפליבל, מוצע ב-7 גוונים:
צילום מוטי פישביין
10- Porcelain
24- Golden beige
200- sand
30- Honey
Rose beige – 13
Natural rose – 12
Amber - 32
ליה קבדה צילום לוריאל פריז

מחיר לצרכן: 180 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם) לתכולה: 35 מ"ל.


בחודש נובמבר 2015 - מייק אפ אינפליבל במחיר השקה מיוחד ב- 80 ₪ בלבד

בנוסף, מבצע מיוחד- מייק אפ עמיד אינפליבל+שפתון עמיד אינפליבל ב- 120 ₪ בלבד!

מוזמנות להצצה בפרסומת : https://youtu.be/XNbWgy2Hzj4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה