יום חמישי, 24 באפריל 2014

GLOSSYBOX גלוסיבוקס אפריל 2014

קופסת ההפתעות גלוסיבוקס של חודש אפריל 2014 הגיעה לקראת סוף החודש ואני ממהרת לספר לכם מה גיליתי בתוך הקופסא..

גם הפעם קבלתי קופסת גלוסיבוקס יפייפיה בגוונים ורודים וחומים.


הקופסא הכילה הפעם 6 מוצרים כאשר שניים מהם היו בגודל מלא.

אז מה המתין לנו בקופסת גלוסיבוקס של חודש אפריל?

אתחיל מהמוצרים בגודל מלא.
שמחתי מאוד לקבל את גרסה הזו של הקופסא (היו כמה גרסאות) הכוללת קרם להגנה מהשמש של מותג MORAZ.

בתור מנומשת ובעלת עור בהיר, קרם הגנה הוא מוצר חובה בשגרת טיפוח יומיומית שלי. את מוצרי המותג מורז יצא לי להכיר ולהתנסות בחלק מהם וההתרשמות שלי הייתה מאוד חיובית.
גם קרם פוליגונום להגנה מהשמש של מורז  הוא אחד מהמוצרים אותו גם הייתי רוכשת אם לא הייתי מקבלת בקופסת גלוסיבוקס.
מבוסס על 55% מיצוי צמח הפוליגונום ושמן אובלפיכחה בשילוב פטנט ייחודי - מסנן קרינה עדין ומקדם הגנה של 50 SPF.
הקרם בל מרקם טיפלה שומני אך נספג במהירות בעור ובעל ריח מצויין.

מחיר למוצר בגודל מלא אותו קבלתי להתנסות 50 מ"ל: 59.90 ש"ח.

הפעם, (לצערי), הקופסא לא כללה דוגמית של בושם אלא דוגמיות של מוצרי המותג מורז. את מוצרי מורז אני מכירה היטב והתנסתי ברוב מוצרי המותג, לכן הדוגמיות לא תרמו לי במקרה הזה.





הדוגמיות מבית מורז אותן קבלתי להתנסות היו של שמפו טבעי על בסיס רוזמרין ושל קרם לילה על בסיס שומנים טבעיים. מדובר במוצרים איכותיים - השמפו משאיר את השיער נעים למגע (לפחות את החלק בו הצלחתי לנסות את הדוגמית על השיער הארוך שלי...). מחיר המוצר בגודל מלא של 250 מ"ל 34.90 ש"ח 500 מ"ל 49.90 ש"ח (משתלם יותר:)

קרם לילה המבוסס על ששמנים טבעיים מתים לעור מרגיל עד שמן וגם לעור עדין. מחיר המוצר בגודל מלא של 50 מ"ל: 79.90 ש"ח.

מסקרה של גאיה בגוון שחור

המסקרה מדגישה בעדינות את הריסים. היות ואני בעלת ריסים בהירים, שעיר בהיר ועור חיוור, אני מחפשת לעצמי מסקרות עם יותר נוכחות המדגישות את הריסים ומקנות להן מראה דרמטי או מעבות את הריסים.



המברשת נוחה לשימוש אם כי לא מפרידה את הריסים באופן מושלם.


מחיר המסקרה 112 ש"ח ל-10 מ"ל.

מוצר מוקטן של שמן טיפולי לשיער AMIKA
חייבת להודות שאני מאוד אוהבת לקבל בקופסת הגלוסיבוקס מוצרים מוקטנים לשיער, היות ואני יכולה לקחת אותם בתיק האיפור שלי לנסיעות במקום לסחוב מוצרים כבדים בגודל מלא.





אחד ממרכיביו של השמן הוא אובליפיכה הידועה בסגולות הרפואיות שלה ותרומתה לטיפוח העור והשיער. 


השמן נעים למגע ולא משאיר תחושה שומנית על השיער. השיער גמיש ומלא ברק.


מחיר המוצר בגודל מלא של 100 מ"ל 120 ש"ח.
מוצר מוקטן בגודל של 10 מ"ל של קרם יום אסנשיאל של DR.MURAD הנועד לשמירה על עור צעיר וכמובן להגנה מפני מפגי הסביבה. גם קרם הזה, לשמחתי, כולל מקדם הגנה 30 SPF ועשיר בויטמין C במעניק הגנה גבוהה, עשיר בנוגדני חמצון ומוסיף זוהר וחיוניות לעור.


מחיר המוצר בגודל מלא של 50 מ"ל 398.90 ש"ח.


בחוברת אשר צורפה לקופסת החודש מצאתי טיפים לסידור ארון בגדים (אני בדרך כלל מסדרת את ארון הבגדים אחרי פסח:).



טיפ שימושי לסידור המצעים: 

נמאס לכם לחפש אחרי חלקי סטים שונים בארון? הנה דרך לשמור על הסדר -קפלו כל סט מצעים למלבן שטוח והכניסו את הסדין והציפה לתוך הציפית. אפסנו את הציפית הממולאת זו מעל זו על מדף וחסכו במקום.
 

שוב אני מדגישה את היתרון בדוגמיות או מוצרים מוקטנים ויתרון של קופסת גלוסיבוקס בכלל, כי אנחנו לא מבזבזות כסף על קניית המוצרים בגודל מלא ויכולים לבחון את התאמת של מוצרים המוקטנים לעור שלנו.

ניתן לרכוש את הקופסא באתר  גלוסיבוקס בעלות של 75 ש"ח באיסוף עצמי או בעלות של 85 ש"ח במשלוח בדואר רשום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה