יום שבת, 8 במרץ 2014

GLOSSYBOX גלוסיבוקס פברואר 2014

קופסת ההפתעות גלוסיבוקס של חודש פברואר 2014 הגיעה אלי קצת באיחור, לכן, אני מתנצלת שרק עכשיו אני משתפת את כולם מה היא כללה ומה החוויות שלי מההתנסות במוצריה.


הפעם קבלתי קופסת גלוסיבוקס יפייפיה המעוטרת בלבבות עם סרט ורוד עם לבבות ואפילו מדבקה בצורת לב אשר בתי הקטנה אלונה בת שנתיים אמצה לקולקציה שלה:)

הקופסא הכילה הפעם 6 מוצרים כאשר שניים מהם בגודל מלא.
אז מה המתין לנו בקופסת גלוסיבוקס של חודש פברואר?

אתחיל ממוצרים בגודל מלא.
לק של צ'יינה גלייז , יצרנית אמריקאית של מוצרי טיפוח לציפורניים, China Glaze  בגוון 936   HEY DOLL הייחוד בלק שהוא מכיל פורמולה  china clay  - רכיב דמוי פורצלן המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה.

עלות המוצר בגודל מלא של 14 מ"ל 39 ש"ח.
ליפ גלוס שקוף של GAYA אותו מומלץ להניח מעל אודם במרקם נוזלי ולא מרגיש דביק על השפתיים.

הליפ גלוס מעניק מראה מבריק לשפתיים ומכיל חומרים טבעיים להגנה מירבית מפני השמש - מצויין לימי הקיץ החמים המתקרבים אלינו בצעדי ענק.

עלות המוצר בגודל מלא של 8 מ"ל 100 ש"ח.

בתור אמא לשלושה קטנטנים, את המוצר הבא - שמן גוף של JOHNSONS BABY אני מכירה היטב. יצא לי לרכוש אותו גם בגודל מלא מספר פעמים אך לא יצא לי להשתמש בו.

מוד שבזכות גלוסיבוקס גיליתי תכונה ייחודית שלו - ניתן בזמן המקלחת לעשות את הגוף בשמן גוף  של JOHNSONS BABY  לתחושה נעימה ורכה לעור שלנו.
מייבשים את העור בטפיחות קלות בעזרת מגבת ועורנו ירגיש רך ונעים יותר.
מחיר המוצר בגודל מלא של 200 מ"ל 17.30 ש"ח בגודל 500 מ"ל 33.60 ש"ח.
מסכת הזנה לשיער ממותג AMIKA  המעושרת בשמן אובלפיכה הידועה בסגולות הרפואיות שלה.המסכה בעלת ריח נהדר, מזינה, מרככת ומשקמת את השיער. מחדירה לו לחות וברק ומטפלת בקצוות מפוצלים.


עלות המוצר בגודל מלא של 500 מ"ל 120 ש"ח.
דוגמית של פריימר סקין פרפקטור  של מותג SOTHYS . היות ומדובר במוצר אשר השפעתו ניתן לבחון לאורך זמן, מעבר למקרם הקטיפתי וריח נעים אני לא יכולה להעסיק מסקנות לגבי המוצר.

הפריימר, כידוע, מניחים על העור לאחר קרם לחות והוא עוזר לקבע מייק אפ  ותורם לעמידות האיפור.
מחיר המוצר בגודל מלא של 15 מ"ל: 299 ש"ח.
אני מאוד אוהבת לקבל בקופסה של גלוסיבוקס דוגמיות של בשמים. גם הפעם הבחירה הייתה מוצלחת  - בושם ברייט קריסטל אבסולו של  VERSACE אשר הושק ממש לאחרונה בגרסת או דה פרפום!



הבושם מורכב מתערובת חושנית של לימון מרענן משולב בפריחה מרגיעה של אדמונית, מגנוליה,לוטוס ונגיעה של מאסק וענבר.

מחיר למוצר בגודל מלא של 50 מ"ל 549 ש"ח. 90 מ"ל 699 ש"ח.

שוב אני מדגישה את היתרון בדוגמיות או מוצרים מוקטנים ויתרון של קופסת גלוסיבוקס בכלל, כי אנחנו לא מבזבזות כסף על קניית המוצרים בגודל מלא ויכולים לבחון את התאמת של מוצרים המוקטנים לעור שלנו.

ניתן לרכוש את הקופסא באתר  גלוסיבוקס בעלות של 75 ש"ח באיסוף עצמי או בעלות של 85 ש"ח במשלוח בדואר רשום.
רוצים כמוני להתנסות בגלוסיבוקס?

הפרטים כאן: http://www.glossybox.co.il?utm_source=link&utm_medium=blog-page&utm_campaign=yuli

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה