יום רביעי, 6 במרץ 2013

VICTOR&ROLF בשמים לגבר ולאישה

אפשר ללמוד הרבה על אדם לפי הבושם בו הוא משתמש (מדובר גם על גברים וגם על נשים).תכונות אופי מסויימות כמו תעוזה, אסרטיביות, עדינות או אפילו סקס-אפיליות, ניתן לזהות לפי הבושם...


האם ידעתם שאישה ישראלית מחזיקה בארון בממוצע 4 בשמים וגבר 3 בשמים?

עובדה מעניינת נוספת שפעם נשים קנו בשמים לגברים שלהם והיום רוב הגברים קונים אותם עצמאית .

לקראת הפסח אני ובן זוגי עשינו סדר בארון התמרוקים וגילינו יותר משלושה בשמים פתוחים אשר נקנו כנראה לפני מספר רב של שנים (נראה לי שאת חלקם הוא קיבל כמתנה לבר מצווה...)

הפוסט הזה מיועד לבן זוגי ולגברים שחושבים שלבשמים הפתוחים אין תוקף!



אז יש לי חדשות בשבילכם: מומלץ לזרוק את הבושם כשנתיים לאחר פתיחתו ולהתחדש בבושם החדש SPICEBOMB לגבר של ויקטור אנד רולף.



לאחרונה השתתפתי בהשקה של בשמים לאישה ולגבר של ויקטור אנד רולף, מותג המעצבים הבינלאומי אשר משיק בימים אלה בישראל את הבושם SPICEBOMB לגבר, בושם גברי עוצמתי וחושני, בניחוח תבלינים שלא ניתן לעמוד בפניו.



מה שזכור לי מהשקה, הוא המשפט של גיל צוק, מנהל שיווק של המותג YSL: לא כל אחד יכול להרשות לעצמו בגדי המעצבים אבל רוב האנשים יכולים להרשות לעצמם בושם של מעצבים אשר באמצעותם הם נכנסים לעולם המדהים של אותם מעצבים. במילים אחרות, לממש את חלומם..




לזה מתקשר לי משפט של ויקטור אנד ורולף: " אנחנו רוצים לחגוג מציאות כמו חלום".


על הבושם לגברים SPICEBOMB



האריזה

מזכירה את רימון-יד מעוצב כמו לפי הזמנה (לא הייתי ממליצה לקחת אותו לנסיעות לחו"ל), מקבל פירוש חדש לבושם בעל ניחוח מתפוצץ. נשק שיקי ומתוחכם, המקבל טוויסט עם המגע האמנותי המאפיין את ויקטור ורולף.


מארז אופנתי, בעיצוב מלבני בגוון אפור-כסף ייחודי: מעוגן בחוק, טהור, אולטרה-גברי.







שמו של הבושם Spicebomb חקוק בהדגשה על פס שחור מבריק, המזכיר את סרט הגרוגרן (משי עבה) האיקוני של ויקטור ורולף. ללא ספק, החותם של ויקטור ורולף מייחד את המארז הזה, אשר לא נותן כל רמז למה שנמצא בתוכו.



רצועה שחורה מקיפה את הבקבוק כמו כדי לבלום את כל העוצמה והמתח של פצצת הריח שבתוכו. הפרט האולטימטיבי: הבושם משתחרר לאחר הוצאת הנצרה, המקבלת פירוש חדש עם החותם של ויקטור ורולף. הפיצוץ הריחני הוא כורח המציאות.



הריח:

הבושם העוצמתי, הנועז והחושני הזה מפתיע כבר בנשימה הראשונה וממכר מהרגע השני...


Spicebomb מוצא את האיזון העדין בין כוח לאלגנטיות, בין אינטנסיביות לעדינות. מונע ע"י סימן היכר ריחני אחד ומיוחד, הוא משאיר את חותמו כנחשול חדש של אנרגיה וסגנון. קוקטיל של גבריות, מעוצב במיומנות ע"י ויקטור ורולף. הודף את הפיתוי לשיאים חדשים, מצית את התשוקה וחושף גבריות מכל זוית. הוא גבר של ניגודים ומסתורין. חמקמק, לא קונבנציונאלי, מפתה כריזמטי, הקורא תיגר על כל הסטריאוטיפים. אופנתי וסקסי להדהים.







Spicebomb הוא בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי כאן; הם מנערים, מנפצים ומציגים את הממדים האחרים, העגולים והעוטפים יותר, עם ההדגשים הנושכים ומלאי החיים שלהם, בין אם הם לוהטים או קפואים.

Spicebomb נולד מהמפגש המדליק בין שני אקורדים בעלי טונים מנוגדים למעשה: הראשון ממכר להדהים, אשר משלב תו מרכזי של תבלינים לוהטים – צ`ילי וזעפרן – עם השלמות הכל-כך גברית של עור וטבק, יחד עם הכוח הפראי והברור של וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים – שרף ופלפל ורוד – משאירים את חותמם עם הנשיכה הקפואה שלהם.


מחיר מומלץ לצרכן:


90 מ"ל - 420 ₪



Spicebomb, הינו הבטחה לבושם מרוכז עם אישיות מתפוצצת שמושק לצד הבושם לאשה FLOWERBOMB בושם בניחוח חושני טהור, המעורר את החושים ומשאיר חותם לעד.



Flowerbomb הוא יותר מסתם שם, יש לו את הכוח להפוך את החיים ליפים יותר, לתת להם כנפיים".



לפי ויקטור אנד רולף:"Flowerbomb הוא פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים היכולים לגרום לכל דבר להיראות חיובי יותר. עם השימוש, התווים הקסומים של הבושם יעירו מיד את החושים העמוקים ביותר שלך, ויגרמו לך להרגיש כאילו את חיה את חייך בגן סודי משלך הרחק מהמציאות הקשה".
הניחוח


עם התווים הפרחוניים הממכרים המותירים שובל ריח, כמו מערבולת יוקרתית. התווים ההרמוניים הראשונים מגיעים מתה וברגמוט. שפע הפרחים מתפרץ במקהלה חושנית ומלוטשת, המקבלת את הקצב מתמהיל של יסמין סמבק עם רמיזה של עץ תפוז, סחלב קטליה, פרזיה ו-ורד סנטיפוליה – זר פרחים עשיר עם מרקם עמוק ואינטנסיבי המעניק לבושם את החמימות הפירותית, הפרחונית והאוריינטאלית שלו. פטצ`ולי מעניק תו בסיסי של עצים, ונותן לבושם את החוט הריחני, כמו החוטים השזורים בבד של שמלה, ומסמן את הבושם כמו גיר על בד גברדין שחור של חליפת טוקסידו, או תפרים עדינים על ז`קט מחויט. הפטצ`ולי טוהר באמצעות זיקוק נוסף של התמצית הראשונית, שהסיר את ההיבט ה"ארצי" וחשף את הממד האצילי ביותר של הפרח.




האריזה - תכשיט יוקרתי בעיטור חותם רשמי


מאחר שיופי הוא כוח, ויקטור ורולף בחרו ביהלום עבור הבושם שלהם – סמל לחלום. Flowerbomb הוא התפרצות של פרחים בתוך בקבוק המעוצב כמו יהלום בעל פאות רבות ופקק אלגנטי בזהב ורוד בהשראת תכשיט יוקרתי. כמו יהלום, החבר טוב של כל אישה, הוא מכיל כוחות קסומים ומופלאים היכולים לשמור על סודותיהן של אלו המשתמשות בו.


בדיוק כמו שויקטור ורולף מעטרים את שולי הבגד בסרטים דקורטיביים, כך הם כרכו סרט שחור עדין סביב קופסאות הבושם בורוד-עלי-כותרת-חיוור, הנושא חותמת שעווה עם הלוגו שלהם V&R, כחותם רשמי. הניגוד בין הסרט השחור לאריזה בורוד עדין מסמל את ההבדל בין נחישות נשית לבין שבריריות.




הבגדים המודרניים והמתוחכמים של ויקטור ורולף מעוגנים היטב בקלאסיות של אופנת קוטור עם כל הכללים הנוקשים בנוגע לגזרות, להנחת הבד ולתפירה. באותה הרוח, הם הגו רעיון של בושם המהווה פריצת דרך לא רק בגלל השם שלו או עיצוב הבקבוק, אלא מאחר שהוא בושם קלאסי אמיתי. בהשראת הדרך בה איב סאן לורן יצר הילה המתעלה מעל ומעבר לבגדים שלו, צמד המעצבים שואף להפוך את התווית "ויקטור ורולף" לכוח מרכזי בעל רוח נמרצת ואנרגטית ועם מוצרים שיגרו וילהיבו את הציבור הרחב.


"עיצבנו את הבושם הזה תוך שאנו מוציאים מהפרחים את המקסימום, וחוקרים כל היבט והיבט של זר פרחים...", הסביר אוליבייה פולג`, אחד משלושת הבַּשָּׂמים שרקחו את הבושם, השניים האחרים הם קרלוס בנעים בניו יורק ודומיטיל ברטייה בפריז.


ניתן לראות את האלמטים פרחוניים גם בבגדים של צמד מעצבים:






"ויקטור ורולף רצו בושם עשיר יותר. הם מעדיפים פורמולות משוכללות עם קונספט פשוט וטהור..." עשיר ושופע, Flowerbomb מתפוצץ לצרור של תחושות.


מגוון המוצרים:


EDP– או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪

EDP– או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪


EDT– או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪


EDT– או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪



על צמד המעצבים ויקטור אנד רולף - "הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון"



צמד המעצבים ויקטור ורולף בני ה- 43 זכו בפרס הראשון בפסטיבל אופנה צרפתי בהייר Hyèresב-1993, שנה אחרי שהם סיימו את האקדמיה לאמנות של ארנהם שבהולנד The Dutch Arnhem Academy of Art.





ויקטור ורולף מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון".






"אנחנו באים ממדינה בה אין אופנה. אולי זה מה שנתן לנו את החופש שלנו", ויקטור ורולף מסבירים. "למזלנו הטוב אנחנו לא שייכים לאף אחד".



מציאת האיזון המושלם בין פנטזיה, שנינות, איכות, שלמות ומלאכת מחשבת מיומנת היא המקור להערכה ולשבחים המורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".







לאחר שהם למדו את כל ההיבטים של אופנה ואמנות, הצמד ההולנדי אימץ את הסגנון הייחודי שלהם. הם משלבים את דקות ההבחנה שלהם עם טוהר הגזרה ומוצאים את האיזון הנכון בין הקונספטואלי למסחרי. המופעים הראוותניים שלהם מעולם לא מעלו באמון של הנשים אותן הם מלבישים.


גיל צוק מסביר על קולקציה של צמד מעצבים:



הקולקציות של ויקטור ורולף של ready to wear נמכרות בלמעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם מפריז ועד ניו יורק ואפילו הרחק עד המזרח הרחוק, בטוקיו.



את הבשמים ניתן להשיג ב-27 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו פארם.



לרשימת נקודות המכירה: http://www.viktor-rolf.co.il

תגובה 1:

  1. בן זוגי פחות מתלהב מבשמים, אנסה להכניס אותו לעולם הבישום לפי ההמלצות שהבאת פה.
    תודה רבה

    השבמחק