יום שבת, 4 באוגוסט 2012

PANTENE את תנסי את תחליטי

בתקופת ההריון ואחריה השיער שלי התחיל לנשור וקיבל צורה של עשב יבש. לאחר התנסות במספר מותגים, עצרתי על אחד ששיפר את מצב השיער שלי בצורה ניכרת: השתמשתי בסדרה של פנטן לשיער פגום וצבוע (שמפו, מרכך, מסכה, סרום).





למה מראה השיער חשוב לי? מראה בריא של השיער ללא שוונצים וללא קצוות מפוצלים משפיע על התחושה הכללית, מושך מבטים ואני מרגישה זוהרת מתמיד.



לכן, שמחתי להשתתף באירוע השקה נוצץ של הסדרה החדשה של פנטן תחת הסיסמה "את תנסי. את תחליטי":



בכניסה הוצבה עמדה של פנטן בה בדקתי את מצב השיער שלי:





בחורה נחמדה העבירה מכשיר דמוי בייבי ליס לאורך השיער על מנת לקבל תוצאות על עובי השיער, והשיער שלי די עבה:)





האמת שקצת חששתי למצבו, אחרי שלוש לידות ולילות ללא שינה, אך הבדיקה הפתיעה לטובה: התברר שהשיער שלי ניזוק ב17% בלבד !






הסדרה המתאימה לי היא סדרת קליל ל-100% שיער חזק וקל כנוצה:




אגלוש לנושא שבגללו התכנסו:





פנטן, מותג טיפוח השיער המוביל בישראל ובעולם משיק מחדש את סדרות פנטן המוכרות והאהובות עם טכנולוגיה חדשה שפותחה במיוחד למראה שיער בריא ומטופח שבוע אחר שבוע ובעיצוב חדשני. באמצעות נוסחאות מיוחדות ומתקדמות, השואבות את יכולותיהן מפיתוחים ומחקרים בתחום החלל, מציע פנטן 6 סדרות מוצרים אשר עוצבו לפי סוג השערה:



•סדרת פנטן הקלאסית - למראה שיער בריא וזוהר מהשורשים ועד הקצוות

•סדרת לחות מוגברת לשיער רגיל עד עבה - מסייעת בהגנה מפני שיער פגום ובטיפול בקצוות מפוצלים

•סדרת רך כמשי לשיער רגיל עד עבה - מעניקה לחות, מחליקה ומיישרת את השיער

•סדרת שיקום שיער צבוע - מסייעת לשקם את סיב השערה ומעניקה מראה זוהר

•סדרת הטבע - לחיזוק סיב השערה עד פי 30 , נגד נזקי עיצוב וסירוק

•הסדרה הקלילה לשיער עדין – ל-100% מראה שיער חזק וקל כנוצה


ההתנסות שלי במוצרי סדרת הלחות המוגברת:




שמפו ומרכך



הידעתם שישראל היא מדינה מס' 1 בעולם בצריכת השמפו לנפש?



קודם כל הריח: פשוט נהדר, לאחר חפיפה אני מרגישה כאילו עברתי חפיפה במספרה!



האריזה נוחה לשימוש, פתיחה קלה וניתן להוציא כמות נדרשת.



השמפו מנקה באופן יסודי את השיער והקרקפת ומכין את השיער לשלב הריכוך בעזרת מרכך.

המרכך עוזר לחזק את שכבת ההגנה של השיער ומותיר אותו רך.



סדרות פנטן החדשות נמכרות במחיר מומלץ לצרכן של 21.99 ש"ח עבור שמפו/מרכך 400 מ"ל ו-33.99 ש"ח עבור אריזת חסכון של 750 מ"ל.



מסכה לשיער רך כמשי





אהבתי את המסכה הזאת ממבט ראשון ומדוע? רוב האריזות של מסכות הקיימות בשוק (לרבות מקצועיות למספרות), נפתחות בהברגה ודי מעצבן, כאשר את באמצע המקלחת, להתעסק עם הפתיחה המסובכת ועם לקיחת הכמות הנדרשת.



הפטנט החדש במסכה החדשה של פנטן נותן פתרון להכל:פותחים את המכסה ומורידים את עטיפת הכסף השומרת על המסכה.



מחזירים את המכסה ויש לנו אריזה נפלאה לשימוש חוזר במסכה.


מסכת שיקום עמוק ב-2 דקות, מזינה את השיער ומסייעת בשיקומו.


סרום לשיקום קצוות מפוצלים





אני לא מכירה אחת שלא מתלוננת על קצוות מפוצלים בשיער . כמובן שגם אני סובלת מהבעיה וצריכה לרוץ למעצב שיער על מנת שיגזור לי קצוות מפוצלים.







פנטן נותנת פתרון לבעיה בדמות סרום לשיקום קצוות מפוצלים. לקחתי כמה טיפות מהתכשיר השקוף, אשר מרקמו שומני מעט, והעברתי על קצוות שיערי.




סרום לטיפול בקצוות מפוצלים מעניק לשערה הגנה, הזנה ועיצוב.



גם הנסיינית הצעירה החליטה לנסות את המוצר, אך בשל גילה הצעיר לא הצליחה, גם לאחר עיון בהוראות, להשתמש בו למטרה לה הוא נועד..





טוב, יש לה נתוני פתיחה טובים להיות דומה לליב טיילר היפייפיה שנבחרה לאחרונה להיות פרזנטורית של פנטן

‏Photo: עבודה, לימודים, ילדים... רוצה לנוח? גם השיער שלך!השיער שלך עובר כל כך הרבה בכל יום - השמש, הסירוק, הפן וההחלקה... לכן הוא חייב טיפול כולל למראה שיער בריא.השבוע נשתף אתכן ב-4 שלבי הטיפוח של פנטן החדש... שווה לעקוב.כי אנחנו פשוט יודעים שרק אם את תנסי. את תחליטי.‏


במהלך האירוע מעצב השיער המוביל, אמיר אליהו, נתן לנו טיפים לטיפוח השיער:



עכשו, אחרי שקראת כל זה: את תנסי. את תחליטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה