יום חמישי, 19 ביולי 2012

זוהר שזוף וחושני GLAM BRONZE WILD INSTINCT

תור אחת עם עור בהיר ומנושמש, אני משתדלת שלא לבלות בשמש ללא מדם הגנה כך העור שלי נשאר בהיר מידי (מה לעשות אשכנזיה:) ולא שזוף בימים השמשיים האלה.

על מנת להפיסק הערות סגנון "אויש כמה את בהירה" או "אולי תשתזפי קצת, אני משתמשת הברונזרים לשיזוף עצמי .

בימי הקיץ, על מנת שזה יראה טבעי, אני מוסיפה לשגרת האיפור פודרה משזפת.




מוצר מגניב מבית לוריאל יצא לשוק לאחרונה: GLAM BRONZE WILD INSTINCT פודרה משזפת במהדורה מוגבלת למראה עור שזוף.


השמש מהווה את אחד הגורמים המזיקים ביותר לעור הפנים, ולכן מומלץ לצמצם חשיפה לשמש הקיצית החמה במטרה לקבל גוון עור פנים שזוף.



מותג האיפור לוריאל פריז משיק סדרת ברונזריםגלאם ברונז במהדורה מוגבלתלקיץ 2012 "ווילד אינסטינקט" המשמשים כסומק ומעניקים לעור הפנים מראה שזוף קל, חושני ומנצנץ.

כל ברונזר מסדרת גלאם ברונז מוגש במספר גוונים מרהיבים המשלימים זה את זה: קרם, חום בהיר, ורדרד וחום כהה.



בין אם גוון העור כהה או בהיר, בין אם צבע השיער בלונד או כהה, ניתן ליהנות מאפקט השיזוף הטבעי המוענק באמצעות הסדרה החדשה - גלאם ברונז ווילד אינסטינקט.


3 גווני הסדרה גלאם ברונז, מעניקים מראה פנים זוהר, חושני ושזוף, ומשמשים גם כצללית:



•גוון 301 LIGHT"into the wild".

•גוון 302 MEDIUM"walk on the wild side"

•גוון 303 DARK"born to be wild".


עלי זה נראה כך, טוב אני לא דוגמנית:) שימו לב להבדל בין עור הפנים ומחשוף:






ברונזר גלאם ברונז קל ונוח לשימוש, וכולל מברשת ומראה, לנוחות מקסימאלית.



מחיר ל75 גר' 144.99 ₪ ובחודשי יולי אוגוסט 2012 ב 40% הנחה בכל הרשתות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה