יום שלישי, 27 במרץ 2012

SENSORIUM מבית לוריאל

כאשר הסתובבתי בקניון הגדול בעיר מגורי פתח תקווה, כמו כולנו בימים האלה בחיפוש מתנות לפסח המתקרב, נכנסתי למשביר ובקומה הראשונה בה מוכרים בשמים, נתקלתי במכשיר מעניין , פרי פיתוח בלעדי של לוריאל, המעניק התאמה אישית של בשמים לפי העדפת ניחוחות וסגנון החיים.




במקום פגשתי את גיל צוק מקונצרן לוריאל אשר נתן לי הסבר על המכשיר ואיך זה עובד?



SENSORIUM הוא יועץ הבישום החדשני והמתקדם ביותר בעולם, פרי פיתוח בלעדי של לוריאל, המעניק התאמה אישית של בשמים לפי העדפת ניחוחות וסגנון החיים.



וכמובן אין כמו לנסות על בשרי את המכשיר:





מכשיר ה- SENSORIUM, קל ונוח לשימוש, דובר עברית והציג בפני מספר שאלות אישיות:


1. האם אני גבר או אישה?




והתשובה היא הייתה:



2. מה חשוב לי יותר תדמית או ניחוח והתשובה הייתה תדמית:

הסגנון שלי, כמובן נבחר דינמי:



אם הייתי יסודות הטבע, איזה מבין 4 האלמנטים – אוויר, אש, מים ואדמה מאפיין אותך ביותר?




ועוד מגוון שאלות.



אחרי ניתוח תשובות שלי, בהתבסס על אלגוריתם התאמה שפותח במיוחד למכשיר, המכשיר סנסוריום הציג את שלושה הבשמים המתאימים לי ביותר מבין הבשמים של מותגי ג'ורג'יו ארמני, איב סן לורן, לנקום, דיזל, ראלף לורן, קאשרל. (כמובן שלושת הבשמים המועדפים עלי ששניים מהם יש לי בבית:)




מכשיר הסנסוריום מקל בהתאמת בושם כמתנה לחג או לכל אירוע אחר. ישראל היא אחת מ-10המדינות הראשונות בעולם בהן מושק המכשיר בימים אלה יחד עם איטליה, הולנד, בלגיה, צרפת, אנגליה, פורטוגל ועוד.



השקת סנסוריום נעשית בשיתוף רשת המשביר לצרכן והוא מוצב בימים אלה בסניף המשביר לצרכן בקניון הגדול בפתח תקווה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה