יום שני, 14 בנובמבר 2011

CRAYOLA משיקה ערכת טושים לקשקושים ראשונים.

ילדים שלי נמצאים בדיוק בשלב בו הם מתחילים לגלות את עולם הצביעה ויצירה.





בדיוק בשבילם ובשביל ילדים כמוהם, השיקה חברת CRAYOLA ערכת טושים לקשקושים ראשונים.

ערכה זו מגוונת ומכילה 12 טושים צבעוניים עבים לאחיזה נוחה, לגילאי שנה ומעלה.


טושים אלו מותאמים במחשבה רבה לשימוש הקטנטנים ומאפשרת להורים להסיר מליבם דאגות בטיחותיות מיותרות:



•ראש הטוש הנו כדורי ומעוגל לכן אינו פוצע, וצורתו הכדורית מאפשרת לקטנצ'יק לאייר ולכתוב בכל זווית ללא תסכולים.


•לטושים אלו פקק מאוורר לביטחון מרבי, ופקק אחורי מולחם למניעת סכנת חנק.



•אינם רעילים!


•בנוסף- הם נשטפים מהעור בקלות עם מים בלבד, וללא צורך בסבון ונשטפים בקלות מהבגדים בכביסה.



כמובן, לא עבר הרבה זמן עד שציירים הקטנים שלי צבעו להם את הידיים ופנים, אבל הופתעתי לטובה, שהצבע ירד תוך שניות עם מיים!


הטושים הראשונים שלי הינם הטושים היחידים המאושרים לשימוש החל מגיל שנה(!), בעלי צבעוניות חדה וברורה, ומתוכננים לאחיזה נוחה למניעת תסכולים.








קריולה לקטנטנים - לחוויה מושלמת של צבע, יצירתיות והנאה.





מחיר לצרכן: 39.99 שקל.



להשיג ברשתות כגון טויס אר אס, שילב ובחנויות המובחרות. לבירור נקודות מכירה: הנסיך הקטן: 08-9426633. www.littleprince.co.il

תגובה 1:

  1. נהדר! נמאס לי לנקות רצפות שהוכתמו בטושים. הילדות שלי מתות על צביעה, במיוחד חוברות צביעה של הסוד של מיה. אבל הן עדיין לא מספיק גדולות בשביל לצבוע מחוץ לקווים.

    השבמחק